Ååja. Tenkte bare siden vi hadde brukt Maxi-cosien med belte, men aner ikke egentlig hva jeg snakker omTror ikke det. Vet bare om rekid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååja. Tenkte bare siden vi hadde brukt Maxi-cosien med belte, men aner ikke egentlig hva jeg snakker omTror ikke det. Vet bare om rekid.
Jeg vil tro hun sitter fint i f.eks maxway da. Min gjorde det ved 4 mnd og han var 67 ved 6 mnd. Men er ikke farlig å vente, det er trygt, men tryggere i stol 2.
Kjøpte nytt idag, endte opp på besafe izi combi x4 isofix. Har hylt etter fem minutt helt siden hun ble født, så nå tenkte vi at kanskje ny stol skulle gjøre bilturen enklere.
Kjøpte combi siden den kan snus fremover hvis det skulle fortsette å bli trøbbel med kjøringen. Siste utvei er å snu fremover bare så det er sagt. Men slik situasjonen har vært så har jeg knapt vært utenfor dør etter fødselen siden hun nekter sitte i bil.
Første tur i nytt sete, hjem fra byturen (2 timers tur inkl ferjer) og hun sov hele veien uten en lyd. Kanskje tilfeldig men velger å tro at bilsete gjør susen enn så lenge
Så lenge de sitter bedre med babyinnlegget skal det bare brukes Mener forresten å huske at det uansett skulle brukes til 2 år, men 2 åringer er jo alle forskjellige, så ville ikke fulgt en slik retningslinje uansett. Det viktigste er at baby/barnet sitter bra i stolen.Vi har fortsatt cabriofix men han kommer til å bruke storebrors besafe izi kombi modular så snart han sitter litt bedre. Tester det av og til og selv med Max helning på besafe så tippet hodet fremover. Har forresten ikke prøvd med nyfødtinnlegg, men det skal vel uansett ikke brukes over en viss lengde?
Litt over 8 kg og 70 cm - 7,5 mnd
Storebror på 3 (16 kg, 98 cm) skal over i gamle setet til snuppa på 5 (britax multitech2) og storesøster på 5 (118 cm,23 kg) sitter bakover i er flett nytt klippan century. Satser på å ha henne i det setet et års tid før hun blir for lang i ryggen.
Byttet ved 7 mnd alder. Overtok storebror sin besafe izi kid x2 i-size så storebror flyttet over i minikid. Klippan var absolutt favoritt men den passet ikke i bilen
Vi har multivan,så setene ble for høye å stanga rakk ikke ned i gulvet. Annet enn ved 35 graders helling å det blir for meget for ett barn på 2 år å oppåver minikid blir nok utvoks her også siden vår 2 åring også er stor for alderen å har lengda i overkroppen han ogsåVi har Smax og har 20 grader helning på klippan. Hvilken bil har dere?
Minikid funker jo lenge den også, bevares. Min på 5 fikk ikke plass, men det er pga hun har lengden i ryggen.
Grattis med ny bil! Det er vel Volvo kanskje ? vi er veldig fornøyde med Volvo -sete til frøkna vår.Vi fikk med ny bilstol når vi kjøpte bil for en uke siden, så nå sitter snuppa i en volvostol (som er britax swingfix bare med annet trekk). Veldig fornøyd så langt. Så har vi både besafe izi plus og axkid minikid når hun vokser ut av britaxen
Takk for det Hehe, ja, trengte mer plass så gikk fra xc60 til xc90 Det setet funker gull, har dere samme? (Swingfix...eller max way som vel er den andre volvo har?)Grattis med ny bil! Det er vel Volvo kanskje ? vi er veldig fornøyde med Volvo -sete til frøkna vår.
Vi kjøpte XC90 17 modell i juni. Etter å ha hatt XC70 i tre år ...Takk for det Hehe, ja, trengte mer plass så gikk fra xc60 til xc90 Det setet funker gull, har dere samme? (Swingfix...eller max way som vel er den andre volvo har?)
Vi kjøpte XC90 17 modell i juni. Etter å ha hatt XC70 i tre år ...
Jeg er så fornøyd med bilen tror jeg aldri kommer til å kjøre noe annet enn Volvo