hvilken bil har du?

Mercedes benz e-klasse stasjonsvogn.
Er super fornøyd med den!
God comfort, plass til 3 barneseter bak og har et utrolig stort og romslig bagasjerom :)

BMW 320 stv, veldig god comfort, god nok plass til sportsvogn og bagasje. Minuset er at den er veldig liten, kun plass til to barneseter baki, og har ikke sjangs til å dra på ferie med den om man har bagvogn..

Honda cr-v. Kjempegod bil, men lite bagasjerom. Selges nå til fordel for Skoda superb slik at det blir plass til barnevogn og hundebur ☺

Mazda 6. Kunne vært større bagasjerom, men det funker greit med bare ett barn. Ellers fornøyd med alt.

Toyota Avensis 2000-modell, veldig fornøyd. God å kjøre og god plass til beina osv, vesla er lang og hun satt fint bakovervendt til hun var godt over fire år.

Det eneste jeg savner er egentlig firehjulstrekk.

Peugeot 407. Skitbil, utrolig svak motor. For dårlig plass for oss og, skal byttes ut til neste år.
Har lyst på Ford S-max eller VW Sharan. Må ha plass til barnevogn, hundebur og helst bagasje i tillegg.

Mercedes benz e-klasse stasjonsvogn.
Er super fornøyd med den!
God comfort, plass til 3 barneseter bak og har et utrolig stort og romslig bagasjerom :)
Hvordan synes du den er på vinterføre? Bor du i by eller på landet? Jeg går min første vinter i møte med min og merker jeg er litt skeptisk...

Hvordan synes du den er på vinterføre? Bor du i by eller på landet? Jeg går min første vinter i møte med min og merker jeg er litt skeptisk...

Bor i by og jeg syns den er god på vinterføre. Mercedez (de fleste) er jo bakhjulsdreven så den sklir litt ut med bakenden om du trykker for hardt på gassen ut fra et kryss o.l
Men så lenge du er obs på det så går det helt fint ;)

Last edited:
Audi a4 2004. Veldig fornøyd med at det er firhjulstrekk på vinteren. Har ingen problemer der. Veldig god bil. Har hatt den noen år. Eneste er vel at bagasjerommet er litt lite. Når vogna er på plass er det ikke så mye rom igjen. Blir trangt på ferieturer.

Ford Galaxy..
Beste bilen!
Stor plass til unger, hunder, barnevogn..
Stor nok plass når vi handler..
Stort pluss for oss da vi bor på bygda og ofte stor handler..
Minuset er at den kan føles litt stor å kjøre, for meg på mine knappe 1.60 cm, men ellers er den lettkjørt.. (føler jeg aldri blir ferdig med å snu rundt rattet :p )

Subaru Outback med automatgir. Kjempe fornøyd jeg. Stoort bagasjerom har den også. Minuset er at den drikker bensin. Mannen ville ha litt motor :p

Toyota Avensis 2000-modell, veldig fornøyd. God å kjøre og god plass til beina osv, vesla er lang og hun satt fint bakovervendt til hun var godt over fire år.

Det eneste jeg savner er egentlig firehjulstrekk.

Det kommer ann på lengden på personene. Den ble for trang for oss. Mannen er 1.90 og barna 1.50.

Men ja, veldig fin bil :D

Ford Mondeo stv 2008 modell. Vogn med bag går "rett inn" i baggasjerommet. Altså, du må ikke ha den på tvers, så du har fortsatt plass til mye ved siden av vognen. Har ikke prøvd selv, men alle sier det er plass til tre barneseter bak. Mye bil til fornuftig pris. Har dieselmotor og den bruker 0,4 på mila på langkjøring og 0,6 på kombinertkjøring.

Back
Topp