Hvilken bil har dere?

Har en Ford tourneo custom. 8 seter :p så GOD plass
 
Volvo V70, men skal nok bytte til en med tre separate bakseter, så det blir plass til tre bilstoler. :)
 
Er noe sånt jeg vil ha og 3 separerte seter :)
Det er veldig undervurdert å ha tre separate seter. Tviler på at det blir plass til tre bakovervendte f.eks. i vår Volvo V70. Da måtte vi i såfall kanskje hatt baby i forsetet. :stop:

Det skal sies at vi muligens får en fremovervendt etter sommeren, men det er fortsatt up for discussion. :p Bakovervendt lengst mulig! ❤️
 
Det er veldig undervurdert å ha tre separate seter. Tviler på at det blir plass til tre bakovervendte f.eks. i vår Volvo V70. Da måtte vi i såfall kanskje hatt baby i forsetet. :stop:

Det skal sies at vi muligens får en fremovervendt etter sommeren, men det er fortsatt up for discussion. :p Bakovervendt lengst mulig! ❤️
Her er di to eldste 7 og 5 år så di sitter framovervendt :) så blir bare et som blir bakovervendt! Men vil helst ha 7 seter da siden vi alltid har en eller to ekstra unger med i bilen :joyful:
 
Her er di to eldste 7 og 5 år så di sitter framovervendt :) så blir bare et som blir bakovervendt! Men vil helst ha 7 seter da siden vi alltid har en eller to ekstra unger med i bilen :joyful:
Jeg har en seksåring som fortsatt sitter bakovervendt. Som sagt, lengst mulig. ;)
Det er klart det blir litt greiere når de sitter forovervendt. :)
 
Jeg har en seksåring som fortsatt sitter bakovervendt. Som sagt, lengst mulig. ;)
Det er klart det blir litt greiere når de sitter forovervendt. :)
Selvfølgelig! Her ble di snudd da outlander ikke har verdens største plass til bakovervendte bilseter. Også har jeg en veldig lang mann som må ha fører sete helt bak. Så er litt av den grunn vi vil ha bil som har godt plass til bakovervendt seter :)
 
Vi har Ford Mondeo. Kjempe plass, både inni og bagasjerommet. Med forrige hadde vi Nissan qashqai, da hadde vi emmaljunga edge duo og da var det kun plass til den i bagasjerommet :laughing002 blir uansett ny vogn nå, men det er jo et hav å velge i o_O
 
Vi har Ford Mondeo. Kjempe plass, både inni og bagasjerommet. Med forrige hadde vi Nissan qashqai, da hadde vi emmaljunga edge duo og da var det kun plass til den i bagasjerommet :laughing002 blir uansett ny vogn nå, men det er jo et hav å velge i o_O
Ja, det var det da! Vi får laget et innlegg på det også tenker jeg! For det lurer jeg også på :p
 
Last edited:
Jeg lurer litt på å gå over til Ford Galaxy. Noen som har den og er fornøyd? :)
 
Vi har en Audi A6 allroad 17 modell med ganske stort bagasjerom. Og venter nr 2 nå, så vi har god nok plass når mini kommer tror eg. Når første mann var liten hadde vi en A4 og hund (den er desverre avlivet) suns det var litt trangt med hund og barnevogn bak da.
Vi har også en pickup, men den skal vi selge og kjøpe en mer praktisk bil til mor :D
Selv om den er helt konge og kjøre :angelic::arghh:
 
Vi har en bitteliten Hyundai getz. Selv om den er liten så har vi tidligere fått utrolig mye inn i den - så satser på at det holder en stund hvert fall. :smiley-angelic001

Ønsker absolutt ikke stasjonsvogn eller stor bil generelt, så blir spennende å se hva som skjer fremover.
 
Vi har en Huyndai Ioniq men vurderer å bytte da vi ikke kan ha takboks på den. Og med to barneseter baki så får vi ikke med brett og ski :shifty:
Ellers så er vi så fornøyd med bilen da..
 
Vi har en passat Gt hybrid og en polo. Veldig fornøyd med passaten, men vurderer å bytte i en full eletrisk. Har sitt på Enyaq. Jeg har en jente som sitter fremover også blir det denne babyen som vi må ha bakover.

Jeg har et vennepar som måtte bytte bil for de fikk nr 3, de byttet til Citroen C4 Spacetourer, de er kjempe fornøyde med den, der er det 3 egne seter, stort bagasjerom og totalt 7 seter. Kan anbefale den!
 
Back
Topp