Hvilken bil har dere?

Vi har en outlander, men så usikker på om vi må oppgradere oss siden vi må ha 3 barneseter i bilen. Den er ganske smal baki
 
Vi har en Citroën grand c4 Picasso, 2018-modell. Får barn nummer tre og er overhodet ikke bekymret for plass. Veldig billig i drift, og knallgod kjørekomfort.
 
Volvo XC90 og den er kjempe luftig og fremdeles grei plass til bagasje selv med alle 7 setene oppe. Vi sjekket ut veldig mange biler før vi endte opp med denne pga bagasjerommet.
 
Var har Audi A4, heilt ok plass til ett barnesete og to større barn om man ikke reiser ofte på lange langturer:hilarious:
Nå må vi oppgradere til nr 4, så da har je gikke peiling lenger
 
Jeg har litt lyst på den Peugeot 5008! Men jeg er så glad i hybrid bilen min at jeg håpe den også blir det siden lillebroren 3008 har blitt det :nailbiting: Peugeot 5008 er jo også e 7 seter den har naboen og var overrasket over hvor god plass det var i den

Var har Audi A4, heilt ok plass til ett barnesete og to større barn om man ikke reiser ofte på lange langturer:hilarious:
Nå må vi oppgradere til nr 4, så da har je gikke peiling lenger

er ikke enkelt med disse bilene :woot:
 
Jeg har litt lyst på den Peugeot 5008! Men jeg er så glad i hybrid bilen min at jeg håpe den også blir det siden lillebroren 3008 har blitt det :nailbiting: Peugeot 5008 er jo også e 7 seter den har naboen og var overrasket over hvor god plass det var i den



er ikke enkelt med disse bilene :woot:

Nei det er helt sikkert ikke det er:nailbiting: er dere totalt 3 barn? Etter at jeg har googlet og søkt, har jeg sett at noen av Sheran bilene kan ha 2+2+2 seter, da er det enklere og komme til bak! Enklere for barna og komme inn selv og følelsen av mer plass når man slipper og dra frem og krype over sete for og komme bak, eller måtte bruke bagasjeluka for og sette seg bakerst:joyful:
Noen har større og andre mindre bagasjerom!
Er ikke enkelt og finne/velge! En fordel og være fornøyd når bilen eg kjøpt:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Nei det er helt sikkert ikke det er:nailbiting: er dere totalt 3 barn? Etter at jeg har googlet og søkt, har jeg sett at noen av Sheran bilene kan ha 2+2+2 seter, da er det enklere og komme til bak! Enklere for barna og komme inn selv og følelsen av mer plass når man slipper og dra frem og krype over sete for og komme bak, eller måtte bruke bagasjeluka for og sette seg bakerst:joyful:
Noen har større og andre mindre bagasjerom!
Er ikke enkelt og finne/velge! En fordel og være fornøyd når bilen eg kjøpt:hilarious::hilarious::hilarious:
Ja okei takk for svar :) eldste her er 7 år så hun er ganske stor. Lang og slank. Nr to er 5 år. probleme her er vel mannen som er så himla kresen! Vi vil jo begge ha Audi Q7, men kanskje til dyr i sin klasse :nailbiting:
 
Jeg har litt lyst på den Peugeot 5008! Men jeg er så glad i hybrid bilen min at jeg håpe den også blir det siden lillebroren 3008 har blitt det :nailbiting: Peugeot 5008 er jo også e 7 seter den har naboen og var overrasket over hvor god plass det var i den



er ikke enkelt med disse bilene :woot:
Vi har Peugeot 5008 og 5 barn:) Har likt den veldig godt, men nå venter vi nr.6 så må ha minibuss:hilarious:
 
Vi har Peugeot 5008 og 5 barn:) Har likt den veldig godt, men nå venter vi nr.6 så må ha minibuss:hilarious:
Åå va kjekt og høre at dere har den :joyful: har aldri prøvd den men den ser behagelig ut da xsmile9

Hehe ja da trengs det litt større bil ;)
Men kjekt med stor familie:Heartred
 
Vi har en Toyota yaris, men skal bytte den ut nå snart :happy: fint å høre flere andre har gode tips til større biler med god plass :Heartred
 
Har hatt citroeng e-berlingo 5 seter, og i høst oppgraderes det til en 7 seter av samme slaget:D Der håper jeg at jeg få med meg vogn, og flokken på 2 og 4 bein:rolleyes::)
 
Vi har skoda superb og venter barn nr 2 :happy: veldig god bagasjeplass og god plass i lengderetning i baksetet. Ikke like mye plass i bredden, men med riktig kombinasjon skal det gå med tre barneseter
 
Åå va kjekt og høre at dere har den :joyful: har aldri prøvd den men den ser behagelig ut da xsmile9

Hehe ja da trengs det litt større bil ;)
Men kjekt med stor familie:Heartred
Ja, vi kjøpte den da jeg var gravid med nr.4, og den har vi kjørt til både Tyskland og Norge på kryss&tvers:) Har bare godt å si om den! :joyful:
 
Da vi fikk nummer fire, byttet vi ut VW Touran med Nissan Evalia (elbil, men finnes også med fossilmotor). Den vinner aldri noen skjønnhetskonkurranse, men er billig og har plass til hele familien + bagasje og vogn. Vi kjører mest i nærmiljøet, men har også reist på turer inntil 60 mil. Regner med den holder greit når nummer fem kommer også. De andre ungene vil da være 13, 10, 7 og 3. Det er bare eldste som sitter uten sete, de andre tre er hhv to i beltestol og en bakovervendt.

Vi har i tillegg en liten Peugeot iOn, som brukes til jobb, kjøring på trening og aktiviteter o.l. Det er veldig greit å slippe å drasse ut storbilen om bare et par unger skal være med, eller for en svipptur på butikken osv.
 
Da vi fikk nummer fire, byttet vi ut VW Touran med Nissan Evalia (elbil, men finnes også med fossilmotor). Den vinner aldri noen skjønnhetskonkurranse, men er billig og har plass til hele familien + bagasje og vogn. Vi kjører mest i nærmiljøet, men har også reist på turer inntil 60 mil. Regner med den holder greit når nummer fem kommer også. De andre ungene vil da være 13, 10, 7 og 3. Det er bare eldste som sitter uten sete, de andre tre er hhv to i beltestol og en bakovervendt.

Vi har i tillegg en liten Peugeot iOn, som brukes til jobb, kjøring på trening og aktiviteter o.l. Det er veldig greit å slippe å drasse ut storbilen om bare et par unger skal være med, eller for en svipptur på butikken osv.

Så greit og ha en ekstra til litt annet brukt også.
Tenker at så lenge bilen kan Holde hele familien og er rimelig i drift så spiller ikkje utseende så mye, så lenge man kommer seg fra A til B :)
 
Back
Topp