Hvilken bil har dere?

VW passat :-) Funker som bare det med bakovervendt bilsete til 3-åringen

ih84 skrev:
Vi har akkurat kjøpt ny Audi A4 stasjonsvogn. Veldig fornøyd, og masse plass til både barnevogn og hundebur når babyen kommer :)

Vi har det nå. å er ikke mye plass til den nye Emmaljunga Edge Duo. Gikk greit med city crossen og scootern. Men nå sliter jeg litt merker jeg. Så jeg lurer på å bytte over A6 i steder siden jeg har hørt at den er vesentelig større :) Men nå er kanskje de nye A4 større enn de eldre? Jeg kan ikke ha noe ny, bare kræsjer :P

Vi har helt ny Mazda 5. Fleksibel 7-seter med god plass til bagasje, irsk ulvehund og 3 barn. Elsker skyvedørene og at man kan flytte på alle setene. Bikkja ligger nemlig stort sett på gulvet mellom forsetene og (de midterste) baksetene, for hun blir bilsyk når hun må være i bagasjen. Hun har sele, da. Et bur hadde jo tatt halve bilen.

Vi har en vw passat stasjonsvogn. Superfornøyd med den, er god plass i alle seter og bagasjerommet :)

Vi har Mazda 6 og Volvo v50. Mazdaen er størst så den bruker vi når vi skal ha med oss mye, Volvoen er mer behagelig så den bruker vi når vi skal små turer:) disse bilene er fine til fire men ikke fler:p Har fire sett med seter så vi slipper å flytte de hele tiden ;)

Vi solgte Mazda`n før ferien og kjøpte oss Volvo XC70 Cross county. Er super fornøyd! Vi har også en Ford Mondeo stv fra før som sambo kjører. Greit med god plass når vi får barn nr 2!

Har en ny Citroën c4 picasso. Genial bil når vi ikke har med droget av en hund.. Hadde en mye mindre hund når vi kjøpte bilen, men sånn kan det gikk =)

opel vectra stasjonsvogn, god nok plass

Vi har Toyota Avensis,men ska kjøp ny bil iløpet av høsten

Vi har en Toyota Avensis og en Mitsubishi Lancer.

Bruker Avensisen på langturer, mens Lanceren tar vi på små turer, siden den har mindre motor. God plass i begge bilene, men mindre i Lanceren da. Når mini skal bruke stort sete, så har heldigvis sønnen min mest sannsynlig gått over til et mindre sete, med tanke på Lanceren.

Spent på om den starter nå... Har stått rolig i snart 3 uker... :P Skulle hatt den på rep, men verkstedet vi bruker, har hatt sommer stengt.. Godt vi har to familiebiler.

Med førstemann hadde sambo en diger pick-up... Noe som var litt upraktisk med tanke på henting i barnehage.. Godt han ble voksen til slutt :P

Jeg har en Peugout 307 05-modell og sambo har Volvo V70 04-modell , så her har vi plass til det vi trenger til Mini i første omgang :D

Jeg og sambo har kjøpt ny Volvo V50, der er det god plass til masse barneutstyr og en hund :)

Vi kjøpte nettopp ny bil for å få plass til tre barneseter :) En Ford S-Max Titanium 2008 modell :)

Vi har en vw passat stasjonsvogn 2001 modell og en vw golf 96. Fornøyd med begge egentlig, men golfen trenger å skiftes ut om noen år :)

Vi har en Ford S-Max som familiebil. Der er det god plass til tre seter og vogn bak. Så har jeg en Ford Fiesta som jeg stort sett bruker. Har barnesete i begge så jeg liker best den lille. Men må nok begynne å bruke den store mest når jeg må ha med vogn på tur igjen.

-Exotic- skrev:

ih84 skrev:
Vi har akkurat kjøpt ny Audi A4 stasjonsvogn. Veldig fornøyd, og masse plass til både barnevogn og hundebur når babyen kommer :)

Vi har det nå. å er ikke mye plass til den nye Emmaljunga Edge Duo. Gikk greit med city crossen og scootern. Men nå sliter jeg litt merker jeg. Så jeg lurer på å bytte over A6 i steder siden jeg har hørt at den er vesentelig større :) Men nå er kanskje de nye A4 større enn de eldre? Jeg kan ikke ha noe ny, bare kræsjer :P

A6 er ganske mye større enn A4 ja :) 

Back
Topp