Hvilken bedside crib

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
..har du vært fornøyd med?
(Har en ganske høy kontinentalseng)

Vi har også høy seng og kommer til å kjøpe den billigst med fire bein. (Jollyroom har ofte JLY-senga til 749,-. )
Grunnen til det er at siden den er så «billig» kan mannen herpe den og forlenge beina. Alle bedside-cribs blir ALTFOR lav for vår seng, så den må bare heves på et vis hvis den skal funke som tiltenkt.

Vi har også en relativt høy seng, vi har moweo bedside crib. Veldig fornøyd med den! :)

Troll Sun [emoji4] Høy seng vi også.

Vi er veldig fornøyd med ikea-sprinkelseng som bedside. Lett å bore nye hull så man får nøyaktig den høyden man ønsker.

Vi har også høy kontinentalseng, med 20cm høye bein under og tykk overmadrass over, men troll sin Bedside crib (sun two tror jeg den het) får vi like høyt som senga, fornøyd med den :)

Vi er veldig fornøyd med ikea-sprinkelseng som bedside. Lett å bore nye hull så man får nøyaktig den høyden man ønsker.
Vi brukte også IKEA sin. Godt fornøyd. Den vi hadde var litt lavere enn vår. Jeg synes det fungerte bra. Vårt lille helikopter ble liggende på sin del mesteparten av tiden og jeg klarte fint skli ham tilbake etter amming.

Back
Topp