Hvilken barnevogn

Desemberbarn17

Første møte med forumet
hei. Vet dette er tidlig da jeg bare er 8+3 uker på veg men vi har snakket om hvilken barnevogn vi skal velge og jeg synes dette er vanskelig.
Samboeren er 2 meter og jeg 160 og jeg vil ha en barnevogn med 4 hjul. Finner nesten ingen som er høye nok for han og hvor man kan lett legge ned ryggen på sittedelen så barnet kan ligge rett. Er det noen som har erfaring?

Vi har Stokke trails! Elsker den[emoji175] Mannen er 1.95 og jeg 1.65 og den stilles enkelt inn til begge.
For å legge ned sportsdelen er det bare til å trykke inn en knapp, også legger du den bare ned. Kjempe lett! Går fint i både snø og skog. Baggen er også såpass romselig at du kan bruke den mye lenger og der er god plass til vognpose i baggen.[emoji4][emoji4][emoji4][emoji106]

Skulle virkelig ønske Stokke hadde søskenbarn også, men det har de ikke. Så blir nokk emmaljungla søskenvogn på oss til desember spira[emoji4]

Emmaljunga. Jeg er 158 og mannen er 189. Det samme med Basson. De gamle brio og Simo vognene var også sånn. Vi har emmaljunga edge. Har både 4 faste hjul og svingbare. Jeg hat vogndilla så har selvfølgelig to understell i forhold til årstid.

Hadde gått for emmaljunga eller bugaboo buffalo, de kommer frem overalt[emoji41]

Emmaljuna nxt90 har både teleskop og knekkhåndtak som gir flere innstillingsmuligheter. Men der blir bag/sportsdel noe lav, spes for den høye vil jeg tro. Stokke Trailz har jo høy vogndel. Stokke har veldig stor bag, men den er bare 4cm lenger enn feks nxt90, men er bredere nederst. Det skiller ikke så mye i høyde hos oss, men så langt er det disse vi har sett på. Kommer sikkert fler. Vil du ha 4 faste hjul eller svingbare foran? Lufthjul eller sånne andre?
Og legge ned så barnet ligger rett, mener du da vannrett (det kan du i de fleste vogner, også de ergonomiske) eller flatt? Nxt90f er flat, stokke er jo ikke det, men fortsatt kan den legged i full liggestilling.

Vil ha svingbare hjul foran. Det eneste jeg ikke liker med Stokke er den delen for litt større fordi man ikke kan legge barnet vannrett. Skal se på den emaljunga

Back
Topp