Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde et slikt understell, men cc-bag i 2013. Emmaljunga har endret en del på mange av vognene sine siden da. Nå kan du vel få mondial med flere understell også? Jeg måtte ta bag av og legge ved siden av og legge sammen understellet. Teknisk sett kunne jeg slå ned med bag på, men det hjalp knapt. Eller var det kanskje kun med sportsdel på? Herregud, altfor lenge siden så husker dårlig.. Den tok mye plass i bagasjen, og er nok tung ift mange andre vogner, men jeg tenkte ikke at den var så tung. Og deilig å trille lange turer med i snø. Men litt tung å trille i bymiljø, kjøpesentre etc.Er det noen som har erfaring med emmaljunga mondeal deluxe?? Jeg har egentlig innmari lyst på den, men lurer på om den er veldig tung og stor i bagasjen??
Så at den veide 16,5 og Tfk veier 13,5 (ca) så det er ikke sååå stor forskjell på de to. Det blir mest for å trille turer. Ut med hunden og ned på skolen for p hente storebror når han begynner i august. Er ikke så glad i senter trasking så blir ikke så mye av det. Hadde seriøst mareritt i natt om at jeg ikke fikk plass til vogna i bilen :OJeg hadde et slikt understell, men cc-bag i 2013. Emmaljunga har endret en del på mange av vognene sine siden da. Nå kan du vel få mondial med flere understell også? Jeg måtte ta bag av og legge ved siden av og legge sammen understellet. Teknisk sett kunne jeg slå ned med bag på, men det hjalp knapt. Eller var det kanskje kun med sportsdel på? Herregud, altfor lenge siden så husker dårlig.. Den tok mye plass i bagasjen, og er nok tung ift mange andre vogner, men jeg tenkte ikke at den var så tung. Og deilig å trille lange turer med i snø. Men litt tung å trille i bymiljø, kjøpesentre etc.
Jeg kjøpte bil mens vi hadde den vogna og endte opp med en skoda octavia og ikke en mitshubishi ax6, for der var bagasjerommet for liteSå at den veide 16,5 og Tfk veier 13,5 (ca) så det er ikke sååå stor forskjell på de to. Det blir mest for å trille turer. Ut med hunden og ned på skolen for p hente storebror når han begynner i august. Er ikke så glad i senter trasking så blir ikke så mye av det. Hadde seriøst mareritt i natt om at jeg ikke fikk plass til vogna i bilen :O
Hvordan er bagen til den?Vi bruker nok den vi har nå til storebror - Babyjogger City elite. Har en annen en som han heller får bruke for å sove i bhg
Vet mannen er litt skeptisk til å ha null vogn på første, men ser hvor lite lysten han er til å sitte o vogn nå, blir nok ikke mindre når han blir to [emoji14]
Får heller investere i en toddlersele
Nei, men jeg har også sett på begge to (og noen til). Og jeg har i grunn "forkastet" Uppababy da jeg personlig synes bagen er for liten. Nå husker jeg ikke målene, men tror den var ca 70 cm lang, mens trailz er 80. Og ungen skal jo ligge til han blir ca et halvt år nedi bagen med en pose. Nå kommer det jo an på hvordan pose du har (jeg så også på buffalo, og da anbefalte hun buggaboo sin egen pose siden den vognen er ganske smal sa hun på babyshop). Jeg har to voksi city fra nr 1, og den er ganske stor. Også kan man jo argumentere for at en baby på 6-7 mnd (fra starten av oktober til ut april) er 60-65 cm +/- og fortsatt liten og får plass, og alle bruker jo ikke pose og ikke like lenge pga hvor man bor. Men for vår del så har jeg funnet ut at jeg skal gå for en av de lengste bagene på markedet. Også får jeg vel som ligner på storebror og som nektet å ligge stille etter 4 mnd og dro seg opp ved å holde i sidene så jeg måtte bytte tidlig....Jeg var egentlig ganske bestemt på Stokke trailz, men ble litt usikker etter å ha lest noen dårlige tilbakemeldinger på stokke sin hjemmeside. Gikk innom babyshop i går, og damen der skrøt så veldig av uppababy VISA. Den var super lett i vekt og veldig lett å ta av bagen. Så jeg tror kanskje vi kommer til å gå for den. Skader ikke at de har kampanje på den, og at man får med bag, sportsdel og understell for ca 8000.
Noen som har erfaring med denne vognen?
Oj, glemte å svare på denne :OHvordan er bagen til den?
Ei god venninne har den. Jeg finner ikke at den egentlig tok så stor plass hverken i bagasjeplass (blir praktisk firkanta sammenlagt) eller i vekt, men dette er vel svært forskjellig oppfattet fra person til person (har ikke veid, men med alt av stæsj festet på føles den ca ut som 15-20 Kg. For meg helt ok å løfte).Er det noen som har erfaring med emmaljunga mondeal deluxe?? Jeg har egentlig innmari lyst på den, men lurer på om den er veldig tung og stor i bagasjen??
Jeg følger mange tråder om vogner der inne, men knapt noen svarer. Kanskje et svar om en vogn og modetator som dyttet etter en stund. I hvert fall de vognene jeg ser på. Jeg føler det underforumet blir litt borte, kanskje. Har funnet flere, bedre tråder ved å google hvor babyverden kommer opp [emoji1]Se også vårt underforum "Utstyr til mor og barn", mange gode vogntips her.
http://forum.babyverden.no/forums/utstyr-til-mor-og-barn.1242/
Jeg følger mange tråder om vogner der inne, men knapt noen svarer. Kanskje et svar om en vogn og modetator som dyttet etter en stund. I hvert fall de vognene jeg ser på. Jeg føler det underforumet blir litt borte, kanskje. Har funnet flere, bedre tråder ved å google hvor babyverden kommer opp [emoji1]