Hvilken barnevogn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet Opprettet
Vi har hatt tfk joggster twist til våre to. Vi har vært kjempefornøyd med vognen med unntak av to ting. For lite plass under vognen på sportsdelen og at den ikke kunne vendes mot oss.
Men nå ser jeg at siden sist vi hadde baby, så har det kommet en ny sportsdel som kan snus. Det skal vi ha denne gangen :)

Har emmaljunga edge duo som hovedvogn. Elsker den. Fikk gått tur i dag med begge ungene i sportsdelen. Den er jo kjempe stor. Har ei som blir 3 år om 3 mnd og en på 4 mnd. Heldigvis for babyshop her bare lurer folk. De lurte oss med første vognen og nå med ett søskenbrett. Vognen passer ikke til vårt bruk og røyk, søskenbrettet er for stort for vognene våre og vi skulle hatt det som het mini og ikke xl. Så fint å få med begge to ut med den fine emmaljunga vogna nå de dagene storesøster er kjempe sliten

Har emmaljunga duo edge, den har ligget på loftet noen år nå da :p
Jeg elsket den vognen, og gleder meg til å bruke den igjen! Brukte den i byen, på turstier, tok den til og med meg på fjellet :p Den var stor nok til voksiposen helt til gutten sluttet med fast dagsoving når han var 3,5, og solid på alle måter.
Til neste barn vil jeg ha en ekstra vogn, som ruver litt mindre i bilen, men som helst har de andre egenskapene til edge :p

Har hatt Simo kombi til de 2 eldste og var veldig fornøyd. Nå har jeg kjøpt ny Edge duo med s-understell. Har bare trillet inne enda, men sålangt er jeg fornøyd :) Ikke er den så tung heller og den får plass i bilen.

De fleste vognene er jo veldig bra, spørsmålet du bør stille deg er hvordan du skal bruke vognen. Skal du f.eks. frakte den ofte i bil? Isåfall anbefales vogner med superenkel funksjon for å legge vognen sammen. Vi har baby jogger city elite - veeeeldig enkel å legge sammen! Og en god vogn ellers også. Husk at det ofte er tilbud på vogner, følg med!

Vi har simo kombi, er veldig fornøyd med den som turvogn og sovevogn :) Men den er for tung til og ha i bilen synes jeg. Har akkurat solgt TFK joggster twist, siden vi har har bestilt bugaboo donkey. Likte den godt i butikken, håper jeg er like fornøyd når den kommer :)

Har Emmaljunga Mondial deluxe med classic crome understell, og er kjempe fornøyd. Har brukt bagen i over 8 måneder nå, men er på tide å bytte til sportsdelen snart. Så er spent på om lille vil sove like godt i den som hun har gjort i bagen.

Mountain buggy urban jungel. Veldig fornøyd med den! Lett å sette sammen, og legge sammen. Kommer frem over alt:happy:

Vi har bugaboo, superfornøyd! Eneste dumme med den er at juniordelen må tas av når den legges sammen.

Har brio go og er superfornøyd.kan vendes i begge retninger og gode svinghjul.lett å trille og tar liten plass i bilen.skulle gjerne heller hatt dagens utgave som er Britax go next.pga bedre solskjerming

Jeg har emmaljunga buddy s, ganske fornøyd. Har prøvd mange vogner, og vil alltid prøve noe nytt.
Det er noe som "mangler" med den vogna jeg har nå, men jeg vet ikke hva. Det lille ekstra...

Stokke Crusi. Veldig fornøyd :)

Jeg har ikke funnet "den perfekte", solgte Mountain Buggyen og er glad jeg ble kvitt den ;) !

Har Emmaljunga City Cross og er fornøyd, har også baby jogger city mini og er veldig fornøyd med den. Flott sommervogn, kalesjen er super

Back
Topp