Hvilken barnevogn vil du ha?

Iseliin. Det går ann å låse hjulene foran så de ikke svinger. Vi tenkte det samme når vi kjøpte den. Må låse hjulene på grusveg også. Så det fungerer fint. Det er luft hjul på den og det skal visst være det beste på vinteren. Men blir spennende å se når snøen kommer( hvis den kommer).

Sent from my iPhone using BV Forum

Hey så bra :D!

Vi kjøpte en brio happy duo. Genial og stabil vogn med fire stødige hjul, stor og god bag og mye mindre i målene enn simo. Sjekk den ut, er ofte på tilbud. Anbefales virkelig! :-)

Anbefaler simo selv om den er stor!
Viktig med vogn:demping og lufthjul!
Venninna mi hadde emmaljunga og den var så og si uten demping! Der min unge ble vugget hoppet ungen hennes nesten ut av vogna og hun måtte gå superforsiktig!

Skal ha fire like store hjul. Hadde Simo Duo sist og den var jo bare laget for barn. Vesla brukte bagdelen til hun var 1 år. Denne gangen vil jeg også ha Simo Duo , mne mannen vil ha Emmaljunga (den fotballfrue har). Så vi har ikke helt bestemt oss. Liker at han ønsker en type vogn:-)

Baby jogger city elite <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvis du tar mye kollektivtransport vil jeg ikke velge 3-hjuling ( I hvertfall ikke Troller sin). Vi fikk det (selv om jeg egentlig ikke ønsket det i det hele tatt) til datteren vår som sportsvogn. Vi bruker den enda, men den vipper noe alvorlig, og må alltid stå og holde på forhjula for at den ikke skal velve. Det skal jeg ikke ha til nr. 2.

Beklager, men jeg kan faktisk ikke fordra den...

Jeg er redd for at en med tre hjul skal tippe bakover når barnet våkner f.eks :)

Jeg må innrømme at Stokke sin x(eller annet) husker ikke helt navnet i farta. Den som løfter barnet nærmere deg, virket fantastisk enkel å få med seg sammenlignbart, men virker ikke som noen vogn man tar med seg på skautur:P

vi ønsker en TFK joggster X4, de er ikke kommet til landet enda, ser på import fra tyskland :) med mulitX baggen, som kan gjøres om til sittedel, så kan jeg ha lille gullet vendt mot meg litt lenger :) den har 4 hjul, svingbare forhjul som kan låses, bilstol kan settes på med ekstra tilbehør :) bittelitt i tvil i fht. at forhjulene er litt mindre enn de bak, og ut på vinterføre, men tror ikke det blir noen stor utfordring likevel :) også elsker jeg at den har håndbrems, da vi begge sliter med rygg, og det er mye bakker her vi måtte holdt den igjen på.

Bugaboo camleon er kjøpt inn her, gleder meg til å bruke den!

Vi har Emmaljunga City Cross etter snuppa, så blir å bruke den nå også :) Perfekt å trille her i snø, slaps og grus :)

Vi fortsetter med easywalker sky'n vår vi :) har vært superfornøyd med den til eldste her!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Emmaljunga mondial duo blir det nok her. Sikla på den en stund, men den er så dyr. :/ mine foreldre kom heldigvis til unnsetning og sa at vogn skulle vi få av dem :-D kjempekos!!

Emmaljunga mondial duo blir det nok her. Sikla på den en stund, men den er så dyr. :/ mine foreldre kom heldigvis til unnsetning og sa at vogn skulle vi få av dem :-D kjempekos!!

Heldig dere er. Kanskje jeg skal krysse fingrene for at jeg er like heldig ;) tihi

Back
Topp