Hvilken barnevogn vil du ha?

Maimamma14

Gleder meg masse!<3
Jeg synes det er vanskelig å finne barnevogn, det er så mye å velge i.. Tre hjul / fire hjul. Kombi/duo, stor/liten.
Hvordan klarte du å bestemme deg? Kjøper du brukt eller ny?

Vi fikk anbefalt brio smile av søstra til sambo :) den er enkel å ha med å gjøre pluss at man kan ha den lenge :) ikke tar den stor plass heller :)
Tror vi kjøper ny, er vi superheldige så får vi :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk anbefalt brio smile av søstra til sambo :) den er enkel å ha med å gjøre pluss at man kan ha den lenge :) ikke tar den stor plass heller :)
Tror vi kjøper ny, er vi superheldige så får vi :)

Flott vogn, med mange muligheter. Vet du hvordan det er med svingbare hjul på vinteren? :)

Sitter å sikler på emmaljunga mondial duo men får se hvordan det blir. Hvertfall den jeg har mest lyst på :)

Sent from my iPad using BV Forum

Flott vogn, med mange muligheter. Vet du hvordan det er med svingbare hjul på vinteren? :)

Har virkelig ingen anelse, men kan høre med de når snøen kommer :p haha! Mulig det er litt knotete om det er glatt... Ser for meg at hjula blir litt som på handlevogn , går litt den vegen de vil :p
Tror ikke det blir så altfor mye snø her om vinteren, og skulle det bli det så bør vi kanskje se an vognvalget litt :p

Den er favoritten, men den er jo så dyyr. :(

Jaa, det er nettopp det. :( tipper igjennom finn for å se om jeg kanskje kan finne akkuratt den jeg vil ha brukt for da er det nesten halve prisen :) den er jo best i test på sikkerhet og det er jo kvalitet, hardt valg :(

Har virkelig ingen anelse, men kan høre med de når snøen kommer :p haha! Mulig det er litt knotete om det er glatt... Ser for meg at hjula blir litt som på handlevogn , går litt den vegen de vil :p
Tror ikke det blir så altfor mye snø her om vinteren, og skulle det bli det så bør vi kanskje se an vognvalget litt :p

Hehe, jeg bor i nord så jeg må tenke litt på det også.. Her er det til tider mye snø, mye slafs eller veldig glatt :)

Jaa, det er nettopp det. :( tipper igjennom finn for å se om jeg kanskje kan finne akkuratt den jeg vil ha brukt for da er det nesten halve prisen :) den er jo best i test på sikkerhet og det er jo kvalitet, hardt valg :(

Jeg også. Mange fine på finn, men jeg venter på den rette ;) heldigvis en stund igjen for min del :)

Hehe, jeg bor i nord så jeg må tenke litt på det også.. Her er det til tider mye snø, mye slafs eller veldig glatt :)

Veldig forståelig :) før jeg begynte utdanning i oslo og deretter flytta hit bodde jeg et sted med maaaasse snø hele vinteren, så hadde vi ennå bodd der måtte vi nok gått for en anna en :)

Et tips er at hjulene bør være robuste,når snøen kommer. Å er det sving er det nermest umulig om det ikke går å låse de :) selv har jeg tfk twist å den er super:) Hadde emmaljunga mondial først å jeg savner virkelig en vogna ❤️❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Iseliin. Det går ann å låse hjulene foran så de ikke svinger. Vi tenkte det samme når vi kjøpte den. Må låse hjulene på grusveg også. Så det fungerer fint. Det er luft hjul på den og det skal visst være det beste på vinteren. Men blir spennende å se når snøen kommer( hvis den kommer).

Jeg synes det er vanskelig å finne barnevogn, det er så mye å velge i.. Tre hjul / fire hjul. Kombi/duo, stor/liten.
Hvordan klarte du å bestemme deg? Kjøper du brukt eller ny?

Hvis du tar mye kollektivtransport vil jeg ikke velge 3-hjuling ( I hvertfall ikke Troller sin). Vi fikk det (selv om jeg egentlig ikke ønsket det i det hele tatt) til datteren vår som sportsvogn. Vi bruker den enda, men den vipper noe alvorlig, og må alltid stå og holde på forhjula for at den ikke skal velve. Det skal jeg ikke ha til nr. 2.

Beklager, men jeg kan faktisk ikke fordra den...

Blir vertfall en emmaljunga vogn, blir nok mondial duo ;) Har kjennskap til denne vogna før. Mine absolutte kriterier er 4 hjul og ikke er svingbare

De små hjulene forran kan låses på snø og vil fungere som ellers. Jeg som bor i rogaland hvor de er relativt flinke å måke vil det ikke bli noe problem. Eneste jeg synes sportsdelen er litt liten når vinterposen skal oppi. Ellers en topp vogn med god kallesje, vendbar sportsdel, stor handlekurv.
Vi ser på den nye brio go next som kommer april 14. Vanskelig valg dette! Elsker vår baby jogger city elite men når vi "må/bør" bruke bagen til uti høst/vinter mnd da er stor bag et must.

Eg har sett litt på brukt og på Simo vogner.. min mor som da mente at prisen på en brukt simo vogn er såpass høy at det er like greit å kjøpe ny... og mest sannsynlig blir det til at min søster arver den etter meg :) så da er det jo veldig greit :) Men en venninne klager fordi hun har en simo vogn og hun sier den er alt for stor og tar stor plass... men jeg bor oppi fjellet på vestlandet og vil ha en vogn som kommer seg frem i snø og da mente hun den var veldig bra... Men er utrolig usikker egentlig... Sniker fra februar 14 :)

Jeg er helt forelsket i bugaboo bufaloo, rett og slett elsker den <3 ja den er endel dyrere enn andre, men jeg må kunne trille på mye terreng, den må ta liten plass (og bagen kan her flatpakkes <3) !!!

Eg har sett litt på brukt og på Simo vogner.. min mor som da mente at prisen på en brukt simo vogn er såpass høy at det er like greit å kjøpe ny... og mest sannsynlig blir det til at min søster arver den etter meg :) så da er det jo veldig greit :) Men en venninne klager fordi hun har en simo vogn og hun sier den er alt for stor og tar stor plass... men jeg bor oppi fjellet på vestlandet og vil ha en vogn som kommer seg frem i snø og da mente hun den var veldig bra... Men er utrolig usikker egentlig... Sniker fra februar 14 :)
Vi kjøpte en brio happy duo. Genial og stabil vogn med fire stødige hjul, stor og god bag og mye mindre i målene enn simo. Sjekk den ut, er ofte på tilbud. Anbefales virkelig! :-)

City cross ser bra ut. Ellers så aner jeg ikke.. Lyst på ny ihvertfall :) men pris er også vesentlig.

blir en stokke crusi her tror jeg :) pen vogn, lett å håndtere, liten når du pakker sammen, kan brukes som søskenvogn senere, ser bare fordeler med den.

Back
Topp