Etter å ha brukt simo til mine to største gikk jeg til innkjøp av en babyjogger mini gt da nr.2 var 6 mnd. ELSKET vogna så nå har jeg kjøpt babyjogger city elite med bag til frøkna i magen gleder meg til å få den i hus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også kjøpt babyjogger city elite med bag til vår Håper vi blir fornøyde! Eneste ulempen jeg ser er at vognen ikke kan vendes mot den som triller i sportsdelen, men det får vi ta når/dersom det kommer
Jeg tror jeg ender opp med babyjogger city premier den kan man ha begge veier.
Til nr to hadde jeg først babyjogger city elite med bag men syns den ble alt for stor så kjøpte en baby jogger city mini gt i stede og har vært super fornøyd med den.
Vi er usikre.. står mellom Stokke Trailz, Emmaljunga NTX90 eller Bugaboo... vi trenger en vogn som funker greit oppi nord på vinteren, gode dekk og at den får plass i en relativt liten bil. Vil kjøpe brukt men skal dra på en babybutikk og teste de litt ut før vi bestemmer oss
hvordan for stor? Tenker mer på at det er bedre trillekomfort i ulent terreng med elite?
Vognen generelt er veldig god, men kalesjen er fryktelig kort. Kan være lurt å kjøpe ekstra solskjerm til å sette på kalesjen siden vi får barn når det er varmt og solEn Emmaljunga NXT90F med punkteringsfrie hjul. Prøvde den med alle understell som er tilgjengelig og oppdaget at den var helt fantastisk å kjøre med akkurat dette understellet
Det har jeg faktisk ikke tenkt over! Tusen takk for tipsVognen generelt er veldig god, men kalesjen er fryktelig kort. Kan være lurt å kjøpe ekstra solskjerm til å sette på kalesjen siden vi får barn når det er varmt og sol