Hvilken barnevogn skal du ha?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Etter å ha brukt simo til mine to største gikk jeg til innkjøp av en babyjogger mini gt da nr.2 var 6 mnd. ELSKET vogna så nå har jeg kjøpt babyjogger city elite med bag til frøkna i magen :Heartpink gleder meg til å få den i hus :)
 
Vi har også kjøpt babyjogger city elite med bag til vår :Heartred Håper vi blir fornøyde! Eneste ulempen jeg ser er at vognen ikke kan vendes mot den som triller i sportsdelen, men det får vi ta når/dersom det kommer :)
 
Vi har også kjøpt babyjogger city elite med bag til vår :Heartred Håper vi blir fornøyde! Eneste ulempen jeg ser er at vognen ikke kan vendes mot den som triller i sportsdelen, men det får vi ta når/dersom det kommer :)

Ja, det er det eneste negative jeg har funnet også! Men de to jeg har fra før var barn som likte å se utover, så jeg tror og håper det ikke blir problem denne gangen heller ;) Vi startet bruker av mini gt i legoland da snuppa var 6 mnd. og tross MANGE inntrykk var det ikke noe problem ;)
 
Er også baby jogger fan og har en city elite, men den står i barnehagen for tiden.
Hjemme har jeg kjøpt en tfk trail2 og skal gå til innkjøp av multix bagen som kan brukes som sportsdel vend mot den som triller! Det er det eneste jeg savner på baby jogger sine 3-hjulinger.
 
Jeg tror jeg ender opp med babyjogger city premier den kan man ha begge veier.

Til nr to hadde jeg først babyjogger city elite med bag men syns den ble alt for stor så kjøpte en baby jogger city mini gt i stede og har vært super fornøyd med den.
 
Jeg tror jeg ender opp med babyjogger city premier den kan man ha begge veier.

Til nr to hadde jeg først babyjogger city elite med bag men syns den ble alt for stor så kjøpte en baby jogger city mini gt i stede og har vært super fornøyd med den.

hvordan for stor? Tenker mer på at det er bedre trillekomfort i ulent terreng med elite?
 
Vi har kjøpt emmaljunga duo. Husker ikke resten av navnet.
 
Jeg har en emmaljunga fra de to andre, så bruker den. Ellers så ønsker jeg meg en vogn som blir bitte liten sammenlagt til å ha med når vi kjører bil med noen.. Min mor har omtrent verdens minste bagasjerom.
 
Vi er usikre.. står mellom Stokke Trailz, Emmaljunga NTX90 eller Bugaboo... vi trenger en vogn som funker greit oppi nord på vinteren, gode dekk og at den får plass i en relativt liten bil. Vil kjøpe brukt men skal dra på en babybutikk og teste de litt ut før vi bestemmer oss :)
 
Vi har kjøpt Bugaboo fox :love017 Vognen jeg har drømt om gjennom hele prøveperioden vår, endelig står den til pynt i stuen :happy:
 
Vi er usikre.. står mellom Stokke Trailz, Emmaljunga NTX90 eller Bugaboo... vi trenger en vogn som funker greit oppi nord på vinteren, gode dekk og at den får plass i en relativt liten bil. Vil kjøpe brukt men skal dra på en babybutikk og teste de litt ut før vi bestemmer oss :)

har kjøpt brukt vi også :) Vogna var brukt hele 4 dager (!!!) og bagen i 4 mnd, så det er jeg fornøyd med ;)
 
En Emmaljunga NXT90F med punkteringsfrie hjul. Prøvde den med alle understell som er tilgjengelig og oppdaget at den var helt fantastisk å kjøre med akkurat dette understellet:angel9
 
En Emmaljunga NXT90F med punkteringsfrie hjul. Prøvde den med alle understell som er tilgjengelig og oppdaget at den var helt fantastisk å kjøre med akkurat dette understellet:angel9
Vognen generelt er veldig god, men kalesjen er fryktelig kort. Kan være lurt å kjøpe ekstra solskjerm til å sette på kalesjen siden vi får barn når det er varmt og sol
 
Vognen generelt er veldig god, men kalesjen er fryktelig kort. Kan være lurt å kjøpe ekstra solskjerm til å sette på kalesjen siden vi får barn når det er varmt og sol
Det har jeg faktisk ikke tenkt over! Tusen takk for tips :D
 
Etter tur på Babyshop forelsket samboeren seg veldig i Uppababy Vista. Jeg hadde flere jeg likte, men han er fast bestemt på den :p Vi skal teste flere etterhvert, kan jo hende han endrer mening. Det kommer ny utgave av Vistaen rundt ca februar neste år som ser mye bedre ut :angel10
 
Back
Topp