Hvilken barnevogn skal dere kjøpe?

BabyAlma

Glad i forumet
Assistert-jentene
Er 12 uker i morgen og koser meg derfor med å se på barnevogner. Har to barn fra før og har da hatt hhv en Brio-vogn og Stokke Trailz. Har ikke bestemt meg for om jeg skal gå for en brukt vogn denne gangen, eller en ny, og hvilken Økonomi vs luksus varianten. Hvilken vogn skal dere ha og hvorfor?

Vil veldig gjerne kjøpe cybex priam vogna, men har to Bugaboo fox 3 vogner så jeg klarer ikke helt å rettferdiggjøre det :shy: (klarer ikke selge dem da jeg blir så knyttet til ting lille har hatt:troll:) 3 vogner blir kanskje litt i overkant til en unge, samboer synes jeg er gal:hilarious:

Haha to av samme type? Skjønner det godt da! Og vogn er jo noe man bruker så mye også. Har du vært fornøyd med Bugaboo Fox 3?

Vil veldig gjerne kjøpe cybex priam vogna, men har to Bugaboo fox 3 vogner så jeg klarer ikke helt å rettferdiggjøre det :shy: (klarer ikke selge dem da jeg blir så knyttet til ting lille har hatt:troll:) 3 vogner blir kanskje litt i overkant til en unge, samboer synes jeg er gal:hilarious:
Hva er det som gjør at du har lyst på Cybex Priam forresten? Jeg vurderer Cybex Talos eller Uppababy Vista 3. Men har jo ikke prøvd dem så vet liksom ikke om de føles solide…

Hva er det som gjør at du har lyst på Cybex Priam forresten? Jeg vurderer Cybex Talos eller Uppababy Vista 3. Men har jo ikke prøvd dem så vet liksom ikke om de føles solide…
Skal kjøpe på cybex bilstolen og vil ha vogn så den bare klikkes rett på, synes det var litt styr med de adapterene når vi har to biler og det blir flyttet frem og tilbake.. I tillegg til at den er rålekker :angelic: har hørt mye bra om de vognene du nevner!

Haha to av samme type? Skjønner det godt da! Og vogn er jo noe man bruker så mye også. Har du vært fornøyd med Bugaboo Fox 3?
Haha ja, den ene har vært barnehagevogn da! Så er ikke helt gal:hilarious: Har vært kjempe fornøyd med den vogna! Så hvis jeg er flink så dropper jeg å kjøpe ny vogn og bruker bare den. Lett vogn, enkel å trille og tar liten plass i bilen, så det er absolutt ikke nødvendig med ny vogn her….

Hei når tenker dere å begynne å kjøpe inn babyutstyr? jeg er førstegangsgravid, 12+ 2 har så lyst å handle inn seng, klær og diverse men er det for tidlig?

Hei når tenker dere å begynne å kjøpe inn babyutstyr? jeg er førstegangsgravid, 12+ 2 har så lyst å handle inn seng, klær og diverse men er det for tidlig?
Gjør det når du vil❤️ jeg kjøpte alt i første og andre trimester, og synes det var SÅ digg å være ferdig med det meste av shoppingen mot slutten, da ville jeg heller ordne hus og vaske babyklær osv :love7

Jeg ville unnet meg et par småting nå, men jeg ville tenkt at det kanskje er greit å vente med de store tingene til du har vært på OUL i uke 19 :Heartred Jeg er 12+0 i dag så to dager etter deg. Skal følge med på om det er noen veldig gode tilbud på Black Friday, men ellers tror jeg at jeg skal vente til februar/mars..

Vi har emmaljunga ntx90 med flat liggedel, kjøpt black Friday i 2021 til 2022-barnet. Den er stor, tung og veldig stabil. Denne har vi hatt stående i barnehagen som sovevogn første året i bhg.

Vi har også Thule urban glide 2, som vi har hatt hjemme. Veldig fornøyd med den! Så lett og enkel å styre med bare en hånd. Enkelt å klappe sammen og tar ok med plass i bilen, veldig enkelt å ta av hjulene om det trengs. Store gode hjul som kommer fram på all slags føre. Kjøpte bagdelen til denne nå, og blir å bruke den som hovedvogn til 2025-babyen :love7

Så har vi en trille i tillegg, ergobaby metro+, veldig liten og nett. Enkelt å klappe sammen og ta opp, tar veldig lite plass i bilen. Man kan kjøpe bilstoladaptere til den, så man kan bruke den med babybilstol. Veldig kjekt om man skal på kjøpesenter for eksempel. Får også plass i hattehyllen på fly om man skal reise:)

Står mellom Britax Smile 5Z og Cybex Talos. En butikk i nærheten har 5-årsjubileum i morgen, og vet at de vognene kommer på tilbud i den forbindelse, samme med bilstolpakker. Er 14,5 uker, og tenkte egentlig å vente med store innkjøp til senere i svangerskapet, men føler nesten jeg må slå til nå :nailbiting: Vi har også en valp som vi tenkte å vogntrene sånn at det ikke blir styr å ha den med på trilleturer, så sånn set er det jo greit å få vognen i hus tidlig :smiley-angelic002

Har kjøpt brukt tfk, kjempefornøyd med vogna, og har søskensete til, som jeg kan ta lett av og på, lille er en mnd unna 2, så greit å slippe egen søskenvogn

Tenkte UPPAbaby Vista V3 :happy: Enkel å trille, lett å pakke ned/stable, tar liten plass i bilen, stor handlekurv under.

Har kjøpt Stokke Trailz brukt. Mulig vi kjøpe en til vogn brukt, feks Bugaboo Fox - den er noe lettere å reise med og ta inn/ut av bil. Evt Babyjogger

Troor det blir Cybex Priam. Prisen kan sikkert ikke forsvares, men jeg synes vogna er lekker og lett. Kommer antagelig ikke til å trille på så mye annet enn asfalt, så tror ikke vi har behov for en veldig «robust» vogn. Synes veldig mange vogner vi har sett på virker enten for klumpete og massive, eller slarkete. Når man ikke har erfaring med vogner kan det bli et litt overveldende stort utvalg.

Back
Topp