Hvilken barnevogn har du?

Her har vi Britax "smile" 2. Veldig fornøyd! Enkel å slås sammen ved å løfte opp to spaker på hver side av vognunderstellet. Stor fin kurv som tåler 7 kg. Vogn, bagdel, sportsvogn, bilstolsete og base kom som pakketilbud på ca 6500 :)
 
TFK Joggster Twist.
Komplett vogn kjøpt brukt for 4000 kr. Den var som ny, syntes ikke at den var brukt.
Prisen inkluderte også en vogndyne, 3 laken, 4 sengesett, Maxicosi Cabriofix og base.
Hadde lest litt, prøvekjørt den og funnet ut at jeg ville ha en slik. Tok raskt affære da jeg fant den på Finn, kjøpte den da jeg var 4 mnd på vei :)
Kjempefornøyd :happy:

Kjøpte en Moweo Future Air da vi venta minstemann, den ble også flittig brukt. Fornøyd, men ikke kjempefornøyd med den. Solgte den da minste starta i bhg, TFKen har og bruker vi fremdeles.
 
Vi har Stokke Trailz og er veldig fornøyd med den. Vi ga 8990 for 2017-modellen. Liker at bagen er stor og romslig. Har en lang frøken så det passer oss godt. Er god å trille både på asfalt og terreng. Liker også at den er høy. Den største ulempen er at den tar helt enormt med plass i bilen!

Foreldrene mine kjøpte en brukt Briovogn som hun kan ha der. Syns ikke den var spesielt god å trille, veldig lav, knøttliten bag... Har ikke fått testet sportsdelen enda. Til gjengjeld tar den veldig lite plass :p
 
Til 2007 og 2010 barnet hadde jeg tfk joggster vogna , og var veldig fornøyd med den :) eneste ulempen var at jeg ikke kunne snu barnet mot meg i sportsvogndelen :) mamma vant den , så betalte ikke noe :happy:

Denne lille attpåklatten som kommer i september har fått stokke trailz , den står ferdig montert i stua allerede :hilarious: har ikke fått testa den ut med barn enda , men tror vi blir fornøyde:happy: vi har kjøpt den nyeste modellen med ekstra lang kalesje :happy: falt pladask begge to , masse fiffige detaljer , og ikke minst store hjul og at den er så høy :love017 betalte ca 11 000 på salg :love017
 
Emmaljunga City cross kjøpt ny høsten 2017 :) 4 fast terrenghjul. En av de siste laget. Veldig fornøyd. Robust, kommer seg frem overlat, barnet ligger godt og isolert inni. Kjøpte den helt ny til 6500kr, inkl sporsdel. De solgte ut av av City cross siden det var utgående modell.
Hadde vi ikke kjøpt den, hadde vi fått for emmaljunga ntx90

Nå får vi to tette, og tenker å kjøpe søskenvogn. Hadde egentlig bestemt meg for bugaboo donkey, men den koster mer brukt enn emmaljunga dobbel viking koster ny. Så blir nok en dobbel viking :) den ligger på rundt 11 000kr
Forstår jeg deg rett at city cross er gått ut av produksjon nå?? :nailbiting:
 
Baby jogger city mini gt

Har også en britax go next stående, men den blir ikke brukt. Er for stor og tung, sammenlignet med den praktiske, enkle baby joggeren. :)
 
Babyjogger city premier :)

Hadde babyjogger mini GT først (med bag), men byttet når vi skulle over på sportsdel mht å snu henne mot oss. Hvis ikke hadde vi beholdt mini GT. Men liker at premier har 4 hjul.

Eneste jeg ikke liker er justeringen på håndtak + litt dårlig kalesje.
 
Jeg har Emmaljunga nxt90 (2017 modell) og Babyjogger City Elite.
Veldig fornøyd, god demping og enkel å kjøre :)
 
Har Britax smile 2. Fornøyd med vogna, lett å slå sammen og fin å trille. Litt liten bag til min baby, så må skiftes ut etterhvert. Syns skjermen er litt liten også på baggen, kunne med fordel gått lengre ned.

Er det forresten noen som vet om man kan kjøpe bag fra en annen type britax som er større, og bruke på understellet til smile 2? :)
 
Emmaljunga Nxt90f eco med supreme bag
Valgte pga vi har lokal forhandler, god erfaring med emmaljunga, sportsdelen kan legges flat og supreme-bag har lufting på undersiden. Eco pga fargen på metallet mot det grønne tekstilet.
Vi har ikke fått brukt den enda
Vi betalte 10 000 med alt(koster vel 16000 full pris for det vi har)
Bare den
Ville anbefalt emmaljunga til alle pga erfaring i bhg. Hadde simo fortsatt hvert på markedet så trolig de istede.
 
Britax smile 2, en gammel simo og en gammel britax b-motion plus. Smile 2 har vært ei helt fantastisk vogn og jeg elsker alt ved den, men nå er frøkna blitt for lang i ryggen til at hun sover godt i den, så da kjøpte vi ei gammel b-motion til soving hjemme. Simoen er sovevogn i barnehagen
 
Emmaljunga Nxt90f eco med supreme bag
Valgte pga vi har lokal forhandler, god erfaring med emmaljunga, sportsdelen kan legges flat og supreme-bag har lufting på undersiden. Eco pga fargen på metallet mot det grønne tekstilet.
Vi har ikke fått brukt den enda
Vi betalte 10 000 med alt(koster vel 16000 full pris for det vi har)
Bare den
Ville anbefalt emmaljunga til alle pga erfaring i bhg. Hadde simo fortsatt hvert på markedet så trolig de istede.
Skrangler bagen/sittedelen litt i festene hos deg, eller sitter de helt fast? Fikk min hit i helga, og syns den skrangler :eek:
 
Skrangler bagen/sittedelen litt i festene hos deg, eller sitter de helt fast? Fikk min hit i helga, og syns den skrangler :eek:
Nei? Den er nok fast. Har du fått den helt nedi på begge sider? Løft opp og trykk ned igjen
 
Nei? Den er nok fast. Har du fått den helt nedi på begge sider? Løft opp og trykk ned igjen
Jeg har prøvd mange ganger :eek: Bagen er løsere enn sittedelen, men begge to sitter ordentlig nedi, og det er ikke mulig å ta dem av uten å klemme på sidene. Så de sitter fast, men ikke helt fast hvis det gir mening. Hvis jeg tar tak i bagen så kan jeg gynge den på en måte, nesten som når den står på gulvet..
 
Jeg har prøvd mange ganger :eek: Bagen er løsere enn sittedelen, men begge to sitter ordentlig nedi, og det er ikke mulig å ta dem av uten å klemme på sidene. Så de sitter fast, men ikke helt fast hvis det gir mening. Hvis jeg tar tak i bagen så kan jeg gynge den på en måte, nesten som når den står på gulvet..
Minn meg på det imorgen så skal jeg dobbeltsjekke! Jeg er helt ødelagt nå etter en hel dag med magetrøbbel og dårlig form :sorry:
 
Minn meg på det imorgen så skal jeg dobbeltsjekke! Jeg er helt ødelagt nå etter en hel dag med magetrøbbel og dårlig form :sorry:
Will do :)
God bedring, håper en god natts søvn gjør susen :)
 
Will do :)
God bedring, håper en god natts søvn gjør susen :)
Her er det bare denne delen som "rakler" men jeg tror det er en blanding av en "demper" og det at den ikke skal være et helsikke å slå sammen fordi den ikke skal være for stiv. Ingen raklingfra selve festet, er de fast så er de fast.
Snapchat-1455063595.jpg
 
Her er det bare denne delen som "rakler" men jeg tror det er en blanding av en "demper" og det at den ikke skal være et helsikke å slå sammen fordi den ikke skal være for stiv. Ingen raklingfra selve festet, er de fast så er de fast.
Vis vedlegget 299919
Måtte under her og sjekke, og det du sier gir mening. Det er den stanga hvor man klemmer for å legge sammen og delene som sitter fast i den som er bevegelig, for bagen sitter jo fast og den er korrekt festet. Kan vel bevege stanga og det ca en halv cm opp.

Men da ser det ut til å være rett da :)
Takk for at du sjekka!
 
Back
Topp