Emmaljunga Mondial Deluxe pure Lounge.
Jeg som er liten (165 og ikke spesielt sterk) elsker vogna, og mannen min på 190 elsker vogna.
Ikke bare er den fantastisk pen og oser kvalitet, men den har veldig mange fine løsninger. Myggnett og solskjerming og lufteluke i kalesjen, rygg som kan settes opp i den store gode bagen så den fint kan brukes til baby er 9 mnd om man vil. Store gode hjul (dette er Deluxe -understellet som har større hjul enn classic) som triller som en drøm, god demping, stor og solid kurv.
Er ute og triller daglig, og bruker dessuten til all dagsoving også hjemme. Triller den over dørstokken noen ganger, og den fantastiske vugginga gjør at hun sovner raskt.
Å trille denne vogna er en drøm, både på asfalt, over fortauskanter, på grus, gress, jordveier, og inne i butikker.
Jeg er som sagt ikke spesielt sterk, vil vel heller påstå jeg er blant de aller svakeste

klarer ikke ta push ups og klarer ikke løfte tungt - eier ikke en muskel. Men denne vogna opplever jeg virkelig ikke som tung. Den har så store lett-trillende hjul og god demping at den både triller av seg selv og svinger kjempelett (spretter opp).
Skal sies at vi bor et relativt flatt sted med lite bakker da, så har ikke gått mange bratte oppoverbakker med den
Får mange kommentarer om hvor fin vogn vi har og hvor hyggelig det er med en lys vogn blant alle de svarte vognene. Koselig at andre liker den også!
Det hvite skinnet ser fortsatt like hvitt ut og er lett å holde rent.
Vi har babyjogger city mini GT også, som er en fin vogn til sitt bruk, men Emmaljungaen føles mye bedre å trille, og å sove i for vesla
Bruker bare babyjogger-vogna når vi må ha med vogna i den lille bilen vår.