Hvilken barnevogn har du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Fornøyd? Hva er fordelene og ulempene med akkurat den vognen?

Stokke trailz, love it!
Men tungvint at vi må ta ut alt av kurven under for å legge den sammen. På emmaljunga vi hadde tidligere klappet vi den sammen med ting i kurven..

Easywalker sky, og carena gotland som søskenvogn.
Fornøyd med begge to, men sistenevnte har fire hjul og det blir jeg ikke helt bekvem med :p

Stokke trailz. Veldig fornøyd!
Knallgod på alle underlag, god plass i bagen, god plass under... eneste ulempen for vår del er kanskje at den er litt stor, men ikke verre enn at den går i bilen med kun å ta av bagen.

Hadde emmaljunga edge duo, fantastisk vogn . Veldig stor , men perfekt for meg, slapp å bytte vogn og brukte den til 2 barn.

Blir mest sannsynlig emmaljunga edge duo igjen :) de er robuste og tåler masse . Hadde to tette , så var ofte den eldste satte seg under vogna haha...

Emmaljunga city cross 2017 :) 4 faste terrenghjul.
Var kjempefornøyd med bagdelen og selve vogna. Men nå som vi har bytta til sportsdel er jeg litt misfornøyd. Selene er ganske korte og passer såvidt en på 7 mnd, og sportsdelen har kun to hakk:bratt sittende eller flatt,å. Liker det ikke...
Var et sekund unna å kjøpe city elite på tilbud :knegg: , men tenkte vi må ha is i magen,kanskje jeg begynnere å like sportsdelen etterhvert

Britax go big er min absolutte favoritt. Eg har hatt mange vogner, men denne har alt eg trenger i ei vogn.
Spesielt fornøyd med god kalesje, demping, korga under, flat liggestilling på sportsdel, kan legges sammen i ett med sportsdel...

Babyjogger city elite.

Kjempelett å trille, lett å legge sammen, tar lite plass, god og lang kalesje, og har enda plass til min litt store gutt på 4,5 år de gangene han enda trenger vogn.

Minuset er liten handlekurv, som kan være litt kronglete å få lagt noe nedi.

190AEB0A-ADC7-4E6B-8E95-67567E3DA31E.jpeg
Emmaljunga Mondial Deluxe pure Lounge.

Jeg som er liten (165 og ikke spesielt sterk) elsker vogna, og mannen min på 190 elsker vogna.

Ikke bare er den fantastisk pen og oser kvalitet, men den har veldig mange fine løsninger. Myggnett og solskjerming og lufteluke i kalesjen, rygg som kan settes opp i den store gode bagen så den fint kan brukes til baby er 9 mnd om man vil. Store gode hjul (dette er Deluxe -understellet som har større hjul enn classic) som triller som en drøm, god demping, stor og solid kurv.

Er ute og triller daglig, og bruker dessuten til all dagsoving også hjemme. Triller den over dørstokken noen ganger, og den fantastiske vugginga gjør at hun sovner raskt.

Å trille denne vogna er en drøm, både på asfalt, over fortauskanter, på grus, gress, jordveier, og inne i butikker.

Jeg er som sagt ikke spesielt sterk, vil vel heller påstå jeg er blant de aller svakeste :p klarer ikke ta push ups og klarer ikke løfte tungt - eier ikke en muskel. Men denne vogna opplever jeg virkelig ikke som tung. Den har så store lett-trillende hjul og god demping at den både triller av seg selv og svinger kjempelett (spretter opp).

Skal sies at vi bor et relativt flatt sted med lite bakker da, så har ikke gått mange bratte oppoverbakker med den :)

Får mange kommentarer om hvor fin vogn vi har og hvor hyggelig det er med en lys vogn blant alle de svarte vognene. Koselig at andre liker den også!

Det hvite skinnet ser fortsatt like hvitt ut og er lett å holde rent.

Vi har babyjogger city mini GT også, som er en fin vogn til sitt bruk, men Emmaljungaen føles mye bedre å trille, og å sove i for vesla ❤️

Bruker bare babyjogger-vogna når vi må ha med vogna i den lille bilen vår.

Britax smile 2 og vi er veldig fornøyde.
Fordeler: lav vekt, lett å slå sammen, god trillekomfort, fantastisk kalesje på sportsdelen
Ulemper: bagen ble fort liten.

Alt i alt så er vi veldig fornøyde

Har emmaljunga double viking 735. Elsker den. Romslig vogn som ikke tar så stor plass.

Mini gt :) elsker den. Skal ha den ut vognperioden. Har hatt mange andre også, favorittene med vendbare sittedeler er moweo curro lux 3 og city premier :)

Babyjogger City Elite
Den er superlett å slå sammen med en hånd og enkel å manøvrere enten i snø,grus eller slaps. Lett og hendig og vi ville ikke valgt noen annen.

Har vintervognen over alle vintervogner. Emmaljunga viking. Men nå bor vi i ey snøhull uten like da..
Vi har ei reisetrille i tillegg som er mer sommer og kjøpesenter vogn.

Emmaljunga er jo gedigen både når man bruker den og klapper den sammen. Men skal vi komme oss frem oppå her, så må vi ha såpass på vinteren.

Emmaljunga Mondial DeLuxe - elsket den med bagdel og er god med sportsdel også til turgåing, men veldig stor og tung, så kjøpte en vogn til som er super til kjøpesenter/småturer og tar veldig mye mindre plass i bilen - Babyjogger city mini GT :)

Back
Topp