Hvilken barnevogn har du?

Har Brio Happy og Easywalker sin tvillingvogn. Gleeeder meg til å trille tur med baby :D

emmaljunga city cross, bagen er PP khaki, og sportsdelen er kvit lær:)

Jeg har en Emmaljunga City Cross i fargen PP Light grey (med matchende stelleveske og samme farge på sportsdel).
Jeg valgte den fordi den er fin i ulendt terreng og på asfalt, litt allsidig vogn, og jeg er lat så ville ha en lett vogn :p
Og jeg liker at det er punkteringsfrie hjul på den.

Og så synes jeg den er så fiiiiiin :D Gleder meg til å trille med den.

Vi har akkurat samme, både vogn og farge, og jeg elsker den!! :D

Kjøpt Brio go ny. Har vurdert maaaange forskjellige vogner men valget falt altså på Go fordi den er vendbar slik at sportsdelen kan være vendt mot den som triller (hadde valgt tfk hvis ikke). Vi trengte også en nett og lett vogn som vi får inn i bilen ved siden av hundeburet.
I tillegg har vi en 3 år gammel Simo Kombivogn som jeg skal bruke på trilleturer her hjemme i skog og mark. Elsker Simoen- robust og utrolig god å trille, bra plass for babyen.

Vi har 2. Emmaljunga edge duo fra førstemann, og hadde sportsvognen mountain buggy urban jungle Som vi kjøpte når gutten var 1,5 år. Har nå kjøpt bagen til MB. Elsker den vogna. Jeg syntes emaljungavogna var for stor og tung til å drasse rundt med. Men har den enda, og kommer nok til å bruke litt den også. Men helt klart mest Mountain buggy vogna:)

Vi kjøpte en 2010 Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell i blå og beige. Fikk den veldin billig og den ser nesten ikke brukt ut:) Jeg har jo ikke fått trille med den enda men den virker veldig lett og manøvrere og den er enkel og slå sammen:)

Har emmaljunga city cross fra sist. Den var litt "sliten" her og der. Bl.a. Var bremsen ødelagt og kalesjen litt ødelagt. Men fikk fiksa den hos Barnevognverkstedet og nå er den som ny! Ba dem gjøre den tipp topp og klar for ny runde, og det gjorde de, gitt:) De holder til i Oslo og fikser absolutt alt på alle typer vogner.. Det var dagens snikreklame:)

image.jpg Hos oss falt valget på denne vognen. Emmaljunga city cross. Jobber selv i barnehage, og synes den er fantastisk å trille. Overraskende lett var den, og enkel å legge sammen. Så er foreløpig veldig fornøyd, og gleder meg til å ta den i bruk om noen måneder.

Valget våres var egentlig ganske lett :-) vi falt på en brukt Brio sing kombivogn. Av de enkle grunner at jeg kan bruke samme understell og bare klikke på bilsetet eller bag (det som passer meg der og da), tar liten plass i bilen og utrolig lett å håndtere og svinge. Og så klart prisen! Vi fikk understell, sportsdel, bag, bilsete, isofix og reiseseng (Brio det også, som er markedets letteste) for nesten ingenting! :-) gleder meg masse til trilleturer :-)

Har kjøpt Emmaljunga edge med classic chrome understell, kjøpt i fargen pp dark grey. Gleder meg veldig til å bruke den. :D
Har og bestilt en quinny zapp extra med spedbarnsinlegg, som skal brukes til reising, shopping og som bilstoltrille. Hadde denne til minsten også, og hadde ikke klart meg uten, da spes med bilstolen på. :p

Emmaljunga Edge duo . Pga stor bag og god å trille . Jeg er superfornøyd! :))

Jeg har også emmaljunga Edge duo :) super fornøyd med at jeg fant en kjempe fin brukt en på nettet...den e ganske stor, og egentlig ganske upraktisk for meg å ha i bil, men min bitte lille Opel corsa...men ville ha en sån vogn, for han hørt så mye positivt om den til mitt bruk :)

denne :-) gleda meg såå til å bruke den...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    49,9 KB · Visninger: 10
Er så nysgjerrig av meg om dagene og lurer på hva andre har fått tak i seg, så dere får bare overleve med meg! :p

Men hvilken barnevogn endte du opp meg og hvorfor akkurat den? :)

Jeg henta nettopp min Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstellet i fargen Capri Creme. Vi landet på denne vogna da det var den eneste vogna som vi fikk opp håndtaket såpass at samboeren min på over 2 meter kunne bruke den. I tillegg var den lett å trille på og jeg er meget fornøyd. :D Vi har ikke vektlagt hvor enkelt det er å ha den inn og ut av bil, da vi ikke har noe bil. For oss var det mer viktig at den var god å trille og at baby hadde god plass i den. :)

Bumbleride Indie <3

Back
Topp