Hvilken barnevogn har dere eller skal kjøpe?

Her har vi bugaboo buffalo etter storesøster som blir brukt på nytt. Super i det daglige, men ikke så god på traktorvei og ulendt terreng. Har også en babyzen yoyo, bugaboo bee og en eldre emmaljunga, så kan variere litt. Babyzen er en favoritt når man er på farten og småturer
 
Baby jogger city elite for alle penga. En Kjempe vogn i all slags terreng.
 
Hva måtte du gi for den? Hvis du vil svare på det:) den er veldig fin! Er det stor sittedel på den? :)

Vi hadde nxt90 med storebroren julen 2018 og byttet den raskt ut da den ikke var stødig og praktisk på snø.
 
Søk på Finn f.eks Emmaljunga Edge Duo i Oslo-Buskerud-Telemark området gav mej 3000 treffer, og søkord barnevogn 10.000 treffer :) Enkelt å finne en pent brukt vogn for 2000kr (det stemmer ikke at alle ligger på 7000kr eller mer. Brukte flere døgn på å se igjennom og snittpris er 2000-4000kr). Mange utrulig fine vogner som såvidt er brukt. Her er det penger å spare! Galskap å kjøpe nye vogner til 4-5 dobbelt pris :) Fant selv en Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell modell 2015 for 2000kr, kan nesten ikke se den er brukt og alt går jo å vaske.
 
Ingen som vurderer Bungaboo Fox? Hvorfor ikke? :)

Jeg vil ha 4 like store hjul, og helst lufthjul, på hovedvogna, og så vil jeg ikke ha ergonomisk sittedel. Så da utgår foxen. Synd, for den kommer jo i så lekre farger! Men passer ikke til mitt bruk, pluss at jeg virkelig ikke liker de ergonomiske sittedelene. :p
 
Måtte kjøpe tvillingvogn...
Ellers hadde vi nok klart oss med de 5-6 vognene vi alt har :joyful:
 
Har stokke trailz :smiley-angelic006
Meget fornøyd :dance018

Alle sier til meg at den er såååå tung og stor og upraktisk, men jeg synes den er fin, høy og orker ikke å sette meg inn i tusen vogner, så jeg har lyst til å kjøpe den. Vi er begge høye så jeg synes det er viktig å ha en så høy vogn som mulig. Mannen prøvde en Bugaboo Fox i butikken og det så ut som en dukkevogn:laughing001 hva er det du liker med Trailz? :)
 
Alle sier til meg at den er såååå tung og stor og upraktisk, men jeg synes den er fin, høy og orker ikke å sette meg inn i tusen vogner, så jeg har lyst til å kjøpe den. Vi er begge høye så jeg synes det er viktig å ha en så høy vogn som mulig. Mannen prøvde en Bugaboo Fox i butikken og det så ut som en dukkevogn:laughing001 hva er det du liker med Trailz? :)

Det er så mange preferanser på vogn, så det beste er å finne ut hva de viktigste kriteriene for dere er. :) Jeg er bittelita så Stokke blir litt høy til meg(syns også babyjogger city elite som vi har er litt i høyeste laget, blir litt vinglete for meg). Jeg liker de mellomhøye og tunge firehjulingene med lufthjul f.eks. Og gjerne fire faste like store hjul. Det er det mange som ikke skjønner. :p Mannen derimot, han foretrekker babyjoggeren (og det burde han, for det var han som valgte ut den hehe).
 
Alle sier til meg at den er såååå tung og stor og upraktisk, men jeg synes den er fin, høy og orker ikke å sette meg inn i tusen vogner, så jeg har lyst til å kjøpe den. Vi er begge høye så jeg synes det er viktig å ha en så høy vogn som mulig. Mannen prøvde en Bugaboo Fox i butikken og det så ut som en dukkevogn:laughing001 hva er det du liker med Trailz? :)

Vi kjøpte den nå i kveld.
Veldig overrasket over eget valg!

Men, det jeg liker ved den er:
Stor bag som er høyt oppe.
Anbefalt til all slags terreng.
Svingbare hjul til enkel navigering i by og butikk.
Stor handlekurv.
Lufting i både bag og kalesje.
Mulighet for å klikke fast babystol på chassiset.

Ser ikke helt Koko ut, men personlig liker jeg bedre feks bugaboo fox.

Siden vi plutselig fant den på supertilbud ble det brått bestemt at vi gikk for den. Lite dikkedarer.
 
Vi har tfk adventure premium, god i ulikt terreng, tre lufthjul svingbart foran med lås etter hvor man kjører og sånn, smidig på kjøpesenter da den er smal og fin, tar liten plass i bilen. Pluss at den er godkjent for jogging for de som liker det.
 
Vi kjøpte den nå i kveld.
Veldig overrasket over eget valg!

Men, det jeg liker ved den er:
Stor bag som er høyt oppe.
Anbefalt til all slags terreng.
Svingbare hjul til enkel navigering i by og butikk.
Stor handlekurv.
Lufting i både bag og kalesje.
Mulighet for å klikke fast babystol på chassiset.

Ser ikke helt Koko ut, men personlig liker jeg bedre feks bugaboo fox.

Siden vi plutselig fant den på supertilbud ble det brått bestemt at vi gikk for den. Lite dikkedarer.

Enig, det blir nok Trailz her også, gleder meg:happy093
 
Vi kjøpte emmaljunga edge duo brukt for 3000. Veldig fornøyd med det inntil videre! Den virker romslig, robust og stødig. Her vi bor blir det masse snø og is, og etter å ha vært i butikken og sett på andre merker, syns jeg de andre så så små ut. Men vet om ei som har baby jogger city elite og er veldig fornøyd med den.
 
Vi kjøpte emmaljunga edge duo brukt for 3000. Veldig fornøyd med det inntil videre! Den virker romslig, robust og stødig. Her vi bor blir det masse snø og is, og etter å ha vært i butikken og sett på andre merker, syns jeg de andre så så små ut. Men vet om ei som har baby jogger city elite og er veldig fornøyd med den.

Kjøpte samme vogn jeg også:) fornøyd hittil, selv om den bare står til pynt i stua enda:hilarious:
 
Back
Topp