Hvilken barne-yoghurt?

Apeyoghurten fra Yoplait er best i test.

Ellers er det ikke mer enn 6% tilsatt sukker i Litago heller. Folk tror gjerne det er mye mer.

Safari apeyoghurt var den som kom best ut i tester.

Danomino er uten sukker, hadde blitt best om det hadde vært yoghurt, men er kesam.

Her i hus så er det biola.

du kan ikke legge hovedfokuset på lite sukker.
I testene på youghurt ser de også veldig nøye på tilsetningsstoffer, tilsatte næringsstoffer, protein innhold osv.
En av de som kom best ut i test er youplait sin safari.
Bruker den til snuppa og de smaker sinnsykt godt.
http://www.klikk.no/foreldre/article331960.ece

ORIGINAL: Labambie

Apeyoghurten fra Yoplait er best i test.

Ellers er det ikke mer enn 6% tilsatt sukker i Litago heller. Folk tror gjerne det er mye mer.

Tenkte det samme ja, at kanskje var mye sukker i det nå, smakte pittelitt,og den var søt ja!emn godt å høre at det ikke er mye sukker i dem

ORIGINAL: Sorland

Danomino er uten sukker, hadde blitt best om det hadde vært yoghurt, men er kesam.

MASSE tilsatt sukker i Biola. Men den har lite fett da. [:)]

Vi gir Danonini - den blir som regel ikke tatt med i tester fordi den er basert på kesam.

jeg kjøper ofte firstprice sin jordbær yoghurt til han eldste, den er billig og inneholder kun 5,5 % sukker den også...

ORIGINAL: merete_80

Vi gir Danonini - den blir som regel ikke tatt med i tester fordi den er basert på kesam.

vi også,mindre søl blir det av den også[:D]

Me bruker enten den 4-pakingen m jorbæryoghurt fra babyavdelinga som er uten sukker, eller voksen-yoghurten naturlig lett som har meir bær og ingenting eller veldig lite sukker, og uten kunstig søtning..

ORIGINAL: Sorland

Den er ikke uten sukker, men den inneholder ikke så mye sukker. Måtte sjekke nå, for nå ble jeg litt engstelig. Hadde den vært sukkerfri ville det mest sannsynlig betydd at den inneholdt kunstig søtstoff, og jeg ble litt nervøs for at jeg hadde foret barna mine med det...

Vi bruker danonino. De er så greie for de er ikke så store og blir mye mindre søl.

ORIGINAL: merete_80

Signerer! [:)]

Back
Topp