Hvilken badebalje har dere?

Marte Ingebjørg

Forelsket i forumet
Her hadde vi en liten badebalje bare, så nå må vi skaffe oss ny!
Og da lurer jeg på om det virkelig er nødvendig å gi 300-400 kr på barnashus??
Det finnes vel andre badebaljer på feks europris osv? Må ha en som hun kan bruke i noen år

vi har en badabalje som er kjøpt på pytt å panne. kosta vel rundt hundrelappen.. den er større enn de jeg har sett på barnas hus og vi bruker den nå sammen med en sånn ligge stol som han er i

Lillemor bader i en tummytub :)
Til eldstemann kjøpte vi et FlexiBath da han var rundt et halvt år og vi var veldig fornøyd med det. Men det koster jo litt da.
Nå bader han i badebaljen til Ikea og det fungerer utmerket, tror den koster rundt 80 kroner.

vi har baljen fra IKEA, fungerer glimrende:) 80,- så den er jo veldig rimelig..

Har badebalje fra babykos. Den er kjempefin. Var på salg når jeg kjøpte den da, så fikk den for 200 kr... hadde aldri gitt 4-500 kr for en balje=)

BadekaretemoticonPasser til liten og stor =)

Aner ikke hvor den er fra siden han har arva den etter broren sin. Jeg kjøpte nylig sånn antisklimatte på IKEA og det kan jeg anbefale. Han har jo blitt så aktiv oppi der og det ble veldig vanskelig å holde han og vaske han samtidig. Det hjelper faktisk veldig mye bare det at det ikke lenger er så glatt i bunnen. Nå han han sitte inntil en av kantene mens jeg holder han med en hånd. Da har jeg den andre fri til vasking og mini kan plaske med armer og bein.

Eg har nettopp kjøpt flexibath, men det er jo dyrt.. Men synes det er så genialt at det kan legges sammen, for vi har ikkje så god plass på badet :-)

Vi har også IKEA sin :) Storesøster brukte den til hun var ca to år. Den kan kanskje virke kort når babyen fortsatt ligger, men når de setter seg opp i den, kan den brukes lenge! Billig er den også :)

vi kjøpte FLEXI BATH - syns jeg var verdt de 329 kr den kostet på lekmer, man kan tross alt brette det sammen så det ikke tar opp noe plass på badet :)

...men nå har vi sluttet å bruke badebalje fordi gutten vår plasker så mye og det er slitsomt å holde hann i baljen for ryggen...

så nå bade jeg han i dusjkabinettet, legger en microfiber klut over sluket og fyller opp vann til kabinettkanten (12cm) så ligger han selv på magen, eller på rygg og plasker så mye han kan med dørene igjen så han ikke vasker ned HELE badet med plaskingen

...jeg sitter selvfølgelig å følger med han utenfor kabinetet :) anbefales åsså om dere har badekar/kabinett til å bare fylle på 10/15 cm med vann så klarer de små å bade seg selv nesten nå

vasker selvføgelig over han med dusjen etter plaske seansen

vi har en fra ikea - veldig grei. men begynner å bli litt liten

Har badebalje fra Biltema, og er kjempefornøyd! De 2 eldste bader stort sett sammen oppi der! :)

kjøpte en stor hvit badebalje på europris nå, den er stor og den kan han plaske godt i utenom at hele badet blir oversvømt;)

Back
Topp