Hvilken babynest har dere?

Karma babynest faktisk:) hun la ut annonse på en kjøpt og salg side på Facebook:) utrolig mye flott stoff,du velger hva du vil ha også om hun ikke har inne av akkorat rette sort:) tror det kostet 750-800 enplass:)
Takk for tips[emoji122] Er ikke på face eller andre sosiale medier annet enn BV. Så må lissom bestille fra en nettbutikk[emoji10]

Takk for tips, jenter[emoji106] Fant et jeg ville ha[emoji4]

Tenkte jeg skulle prøve å sy selv. Har god erfaring med å sy i stretch stoffer, men ikke faste stoffer. Har planlagt å sy et siden lillebror på 2 år var baby så det sitter litt langt inne :woot: men har brukt tida godt og vet hva jeg skal og ikke skal (skal ikke sy i Jersey, skal ha uttakbar skummadrass og kanskje også et innertrekk i sideveggene sånn at de også kan tas ut før vask)
Imponert!

Kjøpte sist fra ei som hadde en Facebook side som het babynest eller noe. Det var kanskje Neris babynest?
Den var kjempefin og jeg var veldig fornøyd :-)

Hjertenest på Instagram :)

Må bare legge til pga kommentaren over ang nest og krybbedød, vi har hatt babynest, men aldri brukt det i sengen eller uten oppsyn. Synes likevel det var en fin ting å ha, veldig greit i sofan på dagtid f.eks[emoji5][emoji1305]

Jeg kjøpte ett fra Vidas babynest med matchende dynetrekk, så fornøyd [emoji813]red[emoji813]blue
Ender med å bestille et derfra jeg også[emoji106] [emoji177]

Vi har en HUG multipute med babynest-trekk. Skal ha den i vugga i stua under oppsyn.
Lånte bilde under fra google

0052241_startpakke-easywalker-sportsvogn-seng-madrass-babynestmultipute-dynepute-stellebord-bilstol-base-ada.jpeg

Må bare legge til pga kommentaren over ang nest og krybbedød, vi har hatt babynest, men aldri brukt det i sengen eller uten oppsyn. Synes likevel det var en fin ting å ha, veldig greit i sofan på dagtid f.eks[emoji5][emoji1305]

Jeg har kjøpt babynest for å bruke i sofa osv. Ikke i seng eller uten oppsyn[emoji4] etter hva jeg har lest så hadde jeg rett og slett ikke tatt kjangsen med det. Samme med «sengeramme/beskyttelse» til å ha ned i sengen

Jeg har kjøpt babynest for å bruke i sofa osv. Ikke i seng eller uten oppsyn[emoji4] etter hva jeg har lest så hadde jeg rett og slett ikke tatt kjangsen med det. Samme med «sengeramme/beskyttelse» til å ha ned i sengen

Sengekant begynte vi med først når mini var godt over året. Ønsket ikke å bruke det når han var liten og ikke kunne flytte skikkelig på seg, det gjelder vel egentlig til de har passert 2 år (eller enda lengre), men der får man se hvor slavisk man ønsker å være tenker jeg[emoji28]

Av en eller annen grunn ble innlegget mitt posta, men anyways, her er et utdrag fra LUB (landsforeningen for uventet krybbedød);

Babynest (innretning til bruk i foreldreseng/sprinkelseng med myke kanter).
Det er idag ikke god nok evidens for å anbefale eller fraråde bruk av babynest grunnet økt risiko for krybbedød. Dette fordi det finnes lite forskning på dette. På bakgrunn av kunnskap om hva som generelt kjennetegner et trygt sovemiljø for spedbarnet og kjente risikofaktorer, kan ikke bruk av babynest aktivt anbefales. Dette er fordi LUB har en føre-var-holdning og et hovedfokus på forebygging av barnedød. Dette sikres best mulig med minst mulig oppi barnesengen.
Ref: https://www.lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedød/sørg-gode-pusteforhold
Jeg får et hjemmelaget babynest av en venninne, og har kun tenkt å bruke det til dagsoving i sofaen mens jeg har mulighet til å følge med på grunn av dette. Tar ingen sjanser [emoji173]

Back
Topp