Hvilken babynest anbefaler dere?

strikkemy

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Marsboerne 2023
Dere som har erfaring med det, hvilken anbefaler dere? Ser de varierer veeldig i pris, fra 299 til langt over tusenlappen. Tenker å bruke det i sofaen og i vugga på dagtid, så vil være med tilsyn :)
 
Jeg tenker at jeg overtenkte alt for mye da vi kjøpte ;) Vi gikk til slutt for et fra Babydan, som vi kjøpte mer eller mindre fordi det var på tilbud.

Så lenge man skal bruke det under tilsyn, er det ikke så viktig med "lave kanter rundt hodet", osv.

Jeg ville sett mer på hvor lett trekket er å ta av for å vaske.. Det tenkte ikke vi på. Noe vi virkelig skulle ønske vi hadde gjort da vi satt der med en gulpebaby deluxe og et babynest som svømte i gulp flere ganger om dagen.

Jeg ser ikke vitsen i å bruke enorme summer på det. Skulle vi kjøpt igjen, ville jeg gått for et rimelig et, som var lett å utvide i lengden, og som ikke var et helvete å få trekket på igjen etter vask.
 
Hatt et som var sydd på bestilling og ett nest som var merkevare, likte merkevaren best, den eg hadde het sleapyhead delux
 
Voksi premium. Fordi man kan ta ut både madrassen og kanten rundt, og bare vaske trekket. I enkelte andre er det bare madrassen som er uttagbar, og om man må vaske det ofte blir fyllet i kanten fort slapt og klumpete.
 
Signerer det flere skriver her at billige nest er vell så gode. Det viktigste er at det er lett å vaske
 
Jeg tenker at jeg overtenkte alt for mye da vi kjøpte ;) Vi gikk til slutt for et fra Babydan, som vi kjøpte mer eller mindre fordi det var på tilbud.

Så lenge man skal bruke det under tilsyn, er det ikke så viktig med "lave kanter rundt hodet", osv.

Jeg ville sett mer på hvor lett trekket er å ta av for å vaske.. Det tenkte ikke vi på. Noe vi virkelig skulle ønske vi hadde gjort da vi satt der med en gulpebaby deluxe og et babynest som svømte i gulp flere ganger om dagen.

Jeg ser ikke vitsen i å bruke enorme summer på det. Skulle vi kjøpt igjen, ville jeg gått for et rimelig et, som var lett å utvide i lengden, og som ikke var et helvete å få trekket på igjen etter vask.

Har sett på et fra babydan som jollyroom selger, men slik jeg tolker deg anbefaler du ikke det? Har prøvd å google men vanskelig å finne rimelige som folk er fornøyd med, og nå når jeg ikke kan gå i butikk og kjenne/se ble det ikke lettere hehe!
 
Har sett på et fra babydan som jollyroom selger, men slik jeg tolker deg anbefaler du ikke det? Har prøvd å google men vanskelig å finne rimelige som folk er fornøyd med, og nå når jeg ikke kan gå i butikk og kjenne/se ble det ikke lettere hehe!

Ser ikke ut som jollyroom har det vi kjøpte. Det var for nesten tre år siden, da, så kan hende de ikke selger den modellen lenger. Den vi kjøpte hadde sånn forlengersak i fotenden.

Bortsett fra at trekket var et helsikke å få på igjen når det var vasket, var vi fornøyd, altså. Vet jo ikke hvordan trekket er på andre nest, vi har bare prøvd det ene.
 
Back
Topp