hvilken babycall..

BOLLAN

Betatt av forumet
har du?
Og, anbefaler du den?

Vi har super nova. veldig fornøyd med den [:)]

Vi har en philips avedt, veldig fornøyd med den.

doro.
fornøyd=)

ORIGINAL: Bababeibi

sign[:)]

har en philips... kjøpt på clas olson for 400 kr[;)] (Noen billigere) Begge enhetene kan brukes både med batteri og nettadapter - det var det viktigste for oss da vi bruker den mest når barnet sover ute eller i båten. Er strålende fornøyd - ingen problemer med den!

Den rekker bare 150 meter (men vi er aldri lenger unna barna enn det) og har kun 2 kanaler å velge mellom... Kunne kanskje vært flere kanaler - men har egentlig ikke vært noe problem da rekkevidden er så liten, at det er skjelden andre sine babycaller slår inn... Et par ganger vi har fått inn nabo-ungene, men det kan jo skje med 100 kanaler og[;)]

vi bruker svært lite babycal. bruker den aldri hjemme, men fint å ha en til å ha med oss når vi skal på besøk.
vi kjøpte da topcom fra claes olsson, kostet 600kr. perfekt til mitt lille bruk.
lurer på om denne også hadde kommet best ut i test en gang.

ORIGINAL: *Trønderpia*

Vi har en eller annen philips type, vet det er 15 kanaler på den, er kjempefornøyd[;)]

Både jeg og venninna mi er veldig fornøyd med denne. Veldig kjekt med en ekstra trådløs enhet, så kan den stasjonære stå fast på soverommet mens en kan bruke den ene trådløse i vogna. Har vært avhengig av den og hatt den med på ferie el overnatting. Rekkevidde på 3 km. Kan og brukes som walkie talkie. Ikke hatt noen problemer med den og batteriet er like bra etter 1 år. Og så er jo prisen ganske hyggelig[:D] Tok under en uke fra jeg bestilte til den kom i posten[:)]  

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309123

Back
Topp