Hvilken babycall?

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Hvilken babycall er best?
uten kamera. Helst litt rekkevidde da vi bor i hus, brukes både inne og ute.
Har en billig avent i dag, den kan bare brukes inne
 
Jeg har avent 506 tror eg det var den het. Den har så bra rekkevidde at jeg kan gå på besøk hos naboen(svigermor) å den rekker inn til henne. Altså gjennom flere vegger og med en liten plen i mellom husene
 
Jeg har avent 506 tror eg det var den het. Den har så bra rekkevidde at jeg kan gå på besøk hos naboen(svigermor) å den rekker inn til henne. Altså gjennom flere vegger og med en liten plen i mellom husene


Denne?
 

Vedlegg

  • 567D4D00-48B7-45EF-96CC-8825B2ED80C8.png
    567D4D00-48B7-45EF-96CC-8825B2ED80C8.png
    67,1 KB · Visninger: 6
Vi er veldig fornøyd med neonate bc6500d. Super batterikapasitet, snedig størrelse på enhetene, flere funksjoner som temperatur og temp alarm, kan koble på flere babyenheter (for meg med to tette er det supert), talkback osv. Og rekkevidden er god. Kan være i kjelleren og babycall oppe i 2.etasjen uten problem. Har også hatt baby parkert i vogna bak fjøset og vært inne i huset uten problem.

Svakheten syns jeg er skjermene, og at de kan tåle litt lite. Kan være vi som er for uforsiktige/uheldige og da men. :hilarious: Måtte bytte ut da vi gikk nr 2. Storebror ødela ene skjermen og jeg den andre på første settet. Funka som den skulle, men vi måtte gjette oss til hvor mye batteriprosenten var på, temperatur osv. Og ville vært umulig å få kobla en enhet til på den OG brukt det i praksis. :p
 
Etter å ha prøvd forskjellige baby caller synes jeg neonate er best på lyd og rekkevidde + at den ikke tar inn støy fra andre duppeditter.
 
Det er den vi har, og den kobler ut i etasjen under, sånn typ rett under soverrommet :/
I tillegg er babyenheten for stor til å brukes i vogn...
Eg har brukt den i vogn. Men då veit eg ikkje. Kan hende den nye modellen er dårligere då? For min e fra 2017
 
Hvilken babycall er best?
uten kamera. Helst litt rekkevidde da vi bor i hus, brukes både inne og ute.
Har en billig avent i dag, den kan bare brukes inne

Neonate uten kamera har vi. Fantastisk rekkevidde og ikke minst ekstrem god batteritid :D vi kan fint ha den på et par netter hele natta gjennom før vi må lade. Men hjemme bruker vi dem bare inntil vi legger oss selv så vi lader kanskje annenhver uke, litt sjeldnere når han er i bhg.
Ser XuperB nevner skjermene over, inntil videre har jeg ikke merket noe problem hos oss. De har falt i gulvet et par ganger, men ikke mye, og skal de med på tur ligger de i veska mi og ikke nedi kofferten. Men de tåler nok ikke røff bruk, nei.
 
Vi hadde neonate hjemme og en annen hos mormor, som jeg ikke husker navnet på.
Neonate var helt fantastisk! Da vi brukte den for 7 år siden hadde den helt utrolig rekkevidde. Vi bodda da i leilighet på 3. Etg, og den takk helt ned til vaskeriet i kjelleren, når barnet lå og sov på altanen. Dette var solid murstensbyfning og vaskeriet lå ikke i samme oppgang engang.
Likte også godt at jeg kunne velge summing som alarm hadde alarmen i lommen, så kjente jeg vibrering om den markerte mens jeg fx støvsuge.
Jeg skal bruke den igjen med den nye babyen, og hvis den har blitt for gammel nå skal jeg ha neonate igjen!
 
Back
Topp