Hvilken baby-call?

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Ønsker meg en baby-call som man kan se barnet på en skjerm mens det ligger i senga/sover etc.. Noen som vet om noen som er bra?

Vi har fra Avent. Veldig fornøyd med den.. Helt avhengig av å kunne se på henne når hun sover, evnt hva hu styrer med før hun sovner :p kjøpte den på tilbud til 1299 tror jeg, men det er et år siden.. Tror den koster 1999kr til vanlig.. Men verdt pengene!

Vi har fra Avent. Veldig fornøyd med den.. Helt avhengig av å kunne se på henne når hun sover, evnt hva hu styrer med før hun sovner :p kjøpte den på tilbud til 1299 tror jeg, men det er et år siden.. Tror den koster 1999kr til vanlig.. Men verdt pengene!
Ja helt enig! Akkurat den for bare koste hva den vil ;) Må bare ha kontroll og se at alt er bra ❤️ :)

Har en med bare lyd fra neonate, og et vanlig webkamera på barnerommet i tillegg.

I dag bestilte jeg like gjerne en Topcom babyviewer 4500, den var best i test 2015 og har skjerm så man ser baby'n... Gleder meg til den kommer ;) :D

Har avent med kamera etter storesøster:) blir nok å bruke den :)

Må kjøpe ny babycall, da den vi kjøpte for 5 år siden ikke virker lenger.. mn usikker på om vi trenger kamera..

Vi har en Avent uten kamera, og den har holdt veldig fint for oss :-) Men jeg skjønner at det kan være praktisk med kamera for noen. Hos oss sov baby på vårt soverom til 9 mnd-alder, og da trengte vi ikke kamera. Nå er barnet 13 mnd og vi bruker veldig sjelden babycallen da vi har dørene åpne mellom soverommene i stedet.

Jeg tenker at baby-callen kommer til og bli mest brukt fra tiden den legger seg, til vi legger oss... Og når den sover på dagtid... Er bare trygt og se at alt er bra ;) så er jeg nok litt kontroll-freak tenker jeg :P

Jeg tenker at baby-callen kommer til og bli mest brukt fra tiden den legger seg, til vi legger oss... Og når den sover på dagtid... Er bare trygt og se at alt er bra ;) så er jeg nok litt kontroll-freak tenker jeg :p

Ja, det var forsåvidt fra leggetiden til baby til vi la oss også, at vi brukte den ;-) Du slipper nok litt løping fram og tilbake om du kjøper med kamera :-)

Back
Topp