Ønsker meg en baby-call som man kan se barnet på en skjerm mens det ligger i senga/sover etc.. Noen som vet om noen som er bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt enig! Akkurat den for bare koste hva den vil Må bare ha kontroll og se at alt er braVi har fra Avent. Veldig fornøyd med den.. Helt avhengig av å kunne se på henne når hun sover, evnt hva hu styrer med før hun sovner kjøpte den på tilbud til 1299 tror jeg, men det er et år siden.. Tror den koster 1999kr til vanlig.. Men verdt pengene!
Jeg tenker at baby-callen kommer til og bli mest brukt fra tiden den legger seg, til vi legger oss... Og når den sover på dagtid... Er bare trygt og se at alt er bra så er jeg nok litt kontroll-freak tenker jeg
Har du fått testet den litt ut?I dag bestilte jeg like gjerne en Topcom babyviewer 4500, den var best i test 2015 og har skjerm så man ser baby'n... Gleder meg til den kommer
Hehe, nei, har ikke pakket den opp engang Får vel ta en titt på den en dagHar du fått testet den litt ut?