Hvilken bæresele?

Jeg har kjøpt ergobaby omni 360. Trur jeg kjøpte den når det var salg hos babybanden.

Har Ergobaby 360, veldig fornøyd med den :) Nå får jeg ammet lillegutt på 4,5 måned i den så nå er jeg fornøyd :D

Jeg har ikke prøvd ergo 360, men hadde ergo original. Syns den var knotete og vanskelig å få til med nyfødtinnlegget. Så om det er til nyfødt ville jeg sett etter alternativer som ikke krever innlegg, som feks ergobaby adapt eller ergobaby omni 360.

Beste selen jeg har hatt har vært soul slings sin, men standardselen der passer ikke fra nyfødt. Men de har en sele som heter anoona som passer fra nyfødt (ikke testet den selv).

Hvilken bæresele er enklest i bruk og best?

som kan brukes av både mor og far (med ganske ulike mål rundt livet):chicken:

Tenker at knyting blir uaktuelt.
Vi har tula sin standard til vår på 9 mnd. Hun på snart 3 bruker den også.elsker den! Enkel myk og god :D

Beco Gemini! Evt. Ergobaby adapt, mannen liker både Beco og Ergobaby, men jeg liker Beco mye bedre :) med både Beco Gemini og ergobaby adapt slipper man nyfødtinnlegg. Og begge kan stroppene krysses på ryggen.

Ergobaby 360 likte jeg ikke i det hele tatt...

Ergobaby adapt!

Gøy å lese gjennom alle forslagene! Skal sjekke ut senere når det nærmer seg valg:)

Vi har hatt ergobaby 360, hun satt godt i den, men med nyfldtinnlegget og veldig varm baby så ble det i overkant hett oppi der. I tillegg et borrelåsen rundt livet vanskelig å få stramma nok, den henger seg fast i alt og bråker når den løsnes. Garantert å vekke en sovende baby om man løsner borrelåsen. Når det er sagt så er den utrolig god å bære med, men jeg ønsker meg ergobaby omni isteden

Gøy å lese gjennom alle forslagene! Skal sjekke ut senere når det nærmer seg valg:)

Om du er på facebook anbefaler jeg gruppen Norsk Bæregruppe. Der finner man mye informasjon om bæreseler (og annet bæretøy). Mener de har en nettside også med mye fin informasjon.

Om du er på facebook anbefaler jeg gruppen Norsk Bæregruppe. Der finner man mye informasjon om bæreseler (og annet bæretøy). Mener de har en nettside også med mye fin informasjon.
Tusen takk for info! Da skal jeg sjekke ut det:)

• Liker
Reactions: BMC
Det spørs på kroppen din og evt mannens om han skal bruke den også + babyens kropp m.m.

Hun skrek i Caboo. Vi prøvde den i butikken, og da skrek hun såklart ikke :rolleyes: Angelpack liker hun bedre, men tror ikke hun er helt overbevist av den heller :chicken:

Ergobaby 360 :Heartpink Vi kjøpte den ganske sent så har ikke brukt den med nyfødtinnlegg, men gleder meg veldig til å bruke den masse denne gangen. Skjønner ikke hvorfor vi ikke investerte i det litt tidligere sist, gikk og bar på den ungen hver kveld til armene datt av!

Jeg er ikke så glad i seler. Foretrekker meh dai. Lettere å få på, og er langt mer behagelig. [emoji4]

Back
Topp