hvilken bæremeis har du?

Hadde ikke til førstemann men har kjøpt BabyBjørn One??? Nå, så jeg følger med på tråden her:)

Har Ergobaby. Fornøyd med den.

Eneste minuset er at den kan være litt teit å få på selv.
En får det til, men da må man ha festet helt oppe i nakken.
Vil man ha den lenger ned på ryggen,så må man få hjelp til å få festet den..

Brukte bæresjal og MeiTai. Likte det bedre når jeg hadde Vesla helt innpå meg. Følte at hu satt tryggere. Har egentlig ingenting negativt å si om de. :-)

viste ikke att ergo baby hadde bæremeis, trodde de bare hadde bæreseler? legg gjerne med link
Du behøver ikke bæremeis dersom du har Ergobaby. Ergoen kan brukes til 18kg/4 år, altså like lenge som en meis. Men den er myyyye bedre å bære med enn meis.

Vi har kun Ergosele, og blir ikke å bruke meis. Vi fikk en fra Bergans mens syntes det var helt forferdelig å bære med den, selve meisen er tung og ikke blir vekta fordelt noe behagelig heller.

Vurderer å kjøpe en Tula Toddler, ei sele som ligner på Ergo men er større for bæring av større barn :)

Har aldri brukt bæremeis. Hadde en babybjørn bære sele, men brukte den kun 2 ganger.

Brukte Bergans Kids Trekking til begge våre, superfornøyd. Digga at den var tak på og at ungen kunne sitte i den selv om den stod på bakken. Betalte 2199 for den, solgte den for 1800 pent brukt.

Følger denne, sambo har lyst på bæremeis for å bruke på fjellturer. (Har prøvd å si vi kan bruke ergoen, men han vil ha meis :rolleyes: ).

Har Bergans, men bruker sjeldent. Bruker mest ErgoBaby og Manduca sele. Bæremeis er TUNGT, men hvis man er alene er det kjekt med sånn rom nederst om man skal ha med seg noe mer..

Vi har nettopp kjøpt Bergans Lilletind.. Den er en del nettere enn en del andre og var ikke tung å ha på ryggen :)

• Liker
Reactions: BMC
Har Bergans, men den er fra storesøster (2009). Den er litt tung å bære i seg selv + lillingen lenger seg alltid til en av sidene slik at den føles litt ustabil. Ubehagelig å bære når det er ekstra vekt på ene siden. Bruker den ikke ofte.

Back
Topp