Hvilken apper har dere?

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Liten skrivefeil der ser jeg.. Får ikke endra det.. Men dere skjønner sikkert spørsmålet:)

Spotify, Facebook, BV, shazam, instagram og matprat er vel de viktigste :)

jeg har noen treningsapper,,,,facebook,,,bankid...vg...wordfeud..spotify,,,quizkampen...mathfeud,,,4 pics 1 world...sleep cycle,,,sleep talk og rema 1000 .... anbefaler appen til rema....genialt=)

Diverse spill til tassen, runkeeper, shapeup, bank, 4 pics 1 word.. var de jeg kom på i farta..
Og bv, selvfølgelig.

Alt for mange... Er heller ikke de samme på iphonen og ipaden.

Fb, bv, gulesider, posten, run keeper, talking tom, ben osv, snap chat, pinterest.... Dei eg kom på i farta :)

Quizbattle, fb, bv forum, instagram, diverse andre spill, mobilbank, rema 1000

Instagram, facbook, messenger, google sky map, røykeslutt fra LHL, BV forum, bankapp, En lommelyktapp, Ruter, Love calender, Matprat, Rema 1000 og en hel haug jeg kan slette ser jeg! :P

Atb, Coop, Facebook, instagram. Mummi, soundtouch, barnesanger+2, instacollage, spotify, donorkort, gravidapp.

Bruker de fire første myye :)

Facebook, quizbattle, wordfeud, tap zoo, tapatalk, lommelykt, shazam, tetris, UYH, emoji free, rimi pluss, rema 1000, gjett?, netflix, 1881, norsk tipping, ID og betaling, bil og henger, mindfeud, yatzy free, hormonsjekk, apotek1, instagram, easycollage, photofree, labelbox, photowonder, instafree, mobilbank, quickplay, donorkort, qrreader, night vision, thermo, igotya, finn iphone, 4 pics 1 word.

Siden iphonen lå foran meg og du spurte :p

Spotify, Facebook, Vgpent.no, BV Forum, mydays, bokklubben, ebay, instagram og tv guiden er de jeg bruker mest :)
Har mange flere som ikke brukes så veldig ofte.

BV, FB, wordfeud, flow, 4 pics (tror jeg sletter dette nå), 177 nordland, hormonsjekk, spotify, endomondo, telenor faktura, mindfeud, mobilbank (supert å sjekke saldo sånn!), gule sider, quizbattle, og et par til.

Back
Topp