Hvilken app?

Har Babyverden, Libero og gravidtracking på Garmin-klokka mi.. Usikkert på om jeg er fornøyd med noen av appene egentlig, så tar gjerne i mot tips :D

Jeg har følgende apper:

Babyverden (lite brukt)
FF (brukt mye, men pauset nå som jeg er gravid)
Graviditet+ (lite bruk, synes den er laber)
Libero (lite brukt foreløpig, bestilt gratis babypakke)
Min graviditet (lite brukt, veldig simpel)
Nørs (lite brukt, bruker den egentlig kun til vektgrafen)
Preggers (daglig bruk, kanskje appen jeg liker best)
Preglife (ukentlig bruk, synes den er kort og konsis noe jeg liker)
PregnancyTracker (ukentlig bruk, veldig simpel app men jeg liker at den er så lett å bruke)
Premom (mye brukt i pp, bruker egentlig ikke lenger. Rotete og mye reklame)
P Tracker (brukt siden 2011 til å loggføre syklusene mine. Veldig nyttig for å finne ut av syklusen min etter prevensjonsslutt, lite brukt som gravid. Den har egen modus for vanlig, prøver og gravid)

Last edited:
Pregnant AF. Bare tull og tøys, men noe gøy må man ha når man har rundet appene flere ganger før.

Har brukt Preglife og Nørs. Mulig jeg skal teste ut Preggers denne gangen? Appene blir dog mindre og mindre brukt for hver graviditet. Nørs bruker jeg nå for å følge percentilkurvene til ungene.

Bruker Babyverden mest til forum og den daglige oppdateringen om fosteret, preglife bruker jeg til å tracke vekt og lengde på jenta vår, brukte flo til å holde styr på syklusen i prøveperioden (og angrer veldig på at jeg kjøpte premium for et år fordi det totalt sett var billigere enn å betale pr mnd, når skuddet satt på første forsøk :hilarious:), og bruker preggers til sånne tull og fjas-oppdateringer om hvor stor frukt man kan sammenligne fosteret med denne uka. Har libero og nørs også, men de blir ikke brukt. Syns libero er dårlig og nørs er rotete.

Her er dagens oppdatering fra Pregnant AF. Og hvis dere trenger mere dusteoppdateringer i hverdagen, kan WTForecast værmelding fra samme produsent anbefales.

Vedlegg

• 9220E53A-5492-48B1-9516-F94A7234913A.jpeg
    9220E53A-5492-48B1-9516-F94A7234913A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 4
Back
Topp