Hvilken app

Mammaatil1

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Hvilken app bruker du for å følge svangerskapet? [emoji1]
Selv bruker jeg preglife og gravid og barn. Men lurer sånn på hvilken app det er som sammenligner baby i magen med en frukt/grønnsak vær uke? [emoji1]

Har en app som heter OviaPregnancy, den sammenligner med frukt/grønnsak og viser størrelse på hånd og fot den uken man er i, i forhold til størrelsen rundt fødsel - såå koselig å se! :-)

Jeg bruker de samme som deg, pluss ovia pregnancy. Den kan sammenligne med frukt, bakverk eller dyr,jeg sammenligner med dyr, så nå er babyen på størrelse med en kanarifugl :D

Jeg liker å kombinere ovia og gravid og barn, ovia er jo amerikansk, så gravid og barn er fin til å få norsk info. Også liker jeg tegningene hver uke på gravid og barn. Preglife er jeg omtrent aldri innom utenom en gang i uka. Førstegangs, så suger til meg all info i appene!

Jeg bruker en som heter Ovia Pregnancy. Der kan man se babyens størrelse i frukt, bakevarer, leker eller dyr [emoji23] Får også se hvor store hender og føtter babyen har [emoji173]️

IMG_9244.jpg

Samme som deg pluss Pregnancy+ og BabyCenter[emoji28]

Henger meg på oviaPregnancy-folkene. Er den appen jeg har likt best, skulle ønske jeg hadde den sist svangerskap! Brukte ovia i prøve-perioden også, men en annen app som de har for prøvende og :D

Alt for mange [emoji28] bruker babyverden sin, Preglife, oviapregnancy og Pregnancy+. Det er den siste jeg er mest fornøyd med, den jeg brukte mest aktivt sist og [emoji4]

Jeg bruker i hovedsak tre apper:
- Gravid og barn: Fine tegninger, god info med detaljer som mål og informasjon på norsk. Bruker den i hovedsak dagen jeg er blir en ny uke for å lese om den kommende uken.
- Ovia Pregnancy: Har som andre sier de søte hånd og fot tegninger og sammenligning med frukt/dyr osv. og har daglig små oppdateringer om deg/baby dagen/uken man er i og lengre artikler. Den har en nyttig "food safety lookup" for å få et raskt overblikk om det er en matvare som man er usikker på og bruker kalenderen for å se frem i tid hvor langt på vei jeg kommer til å være f.eks. 17 mai osv. :) Man kan også lagre informasjon om symptomer, legetimer osv. men bruker ikke det så mye.
- Glow Nurture: Liker den i hovedsak fordi den har en "daglig log" hvor man kan krysse av for at man har tatt folsyre, gjort kegal, symptomer osv. Nyttig for å sjekke at man husker å gjøre det. Har også spennende bilder (ultralyd) og oppdateringer for fosteret den dagen man er samt lengre artikler som jeg ser på en gang i blant.

Jeg har for mange apper! Bruker dem ikke hver dag. Pregnancy tips viser hvor stort fosteret er. Screenshot_20180411-162300.jpg

Preglife, Gravid og barn, Ovia Pregnancy :)

Preglife, gravid&barn og OviaPregnancy er de jeg bruker, veldig fornøyd [emoji5]

Back
Topp