Hvilken app bruker dere?

KimaGreggs

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Ja, hvilken app bruker dere for å holde oversikten?

Jeg har lastet ned både preglife, «gravid og barn» og en som bare heter «gravid». Problemet er at alle gir meg lik termindato, men de teller ukene ulikt?

Første dag i siste mens var på en søndag for min del. Preglife og «gravid og barn» sier at jeg idag, lørdag, er 5+0. «Gravid» sier jeg er 4+6 og er 5+0 på søndag? Hva blir riktig? Jeg har tenkt at «ukesbytte» på søndag høres mest riktig ut, men akkurat nå hadde det vært veldig greit hvis det var lørdag istedenfor. [emoji85]

Forhåpentligvis kommer jeg til å se tilbake og le av meg sjøl og hvor viktig disse dagene var, men fytti katta tiden snegler avgårde akkurat nå...
 
Du må sjekke på innstillinger om den teller 40+2 som fullgått eller 40+3. I Norge regner dem 40+3 [emoji4] jeg bruker preglife [emoji4]
 
Ja, hvilken app bruker dere for å holde oversikten?

Jeg har lastet ned både preglife, «gravid og barn» og en som bare heter «gravid». Problemet er at alle gir meg lik termindato, men de teller ukene ulikt?

Første dag i siste mens var på en søndag for min del. Preglife og «gravid og barn» sier at jeg idag, lørdag, er 5+0. «Gravid» sier jeg er 4+6 og er 5+0 på søndag? Hva blir riktig? Jeg har tenkt at «ukesbytte» på søndag høres mest riktig ut, men akkurat nå hadde det vært veldig greit hvis det var lørdag istedenfor. [emoji85]

Forhåpentligvis kommer jeg til å se tilbake og le av meg sjøl og hvor viktig disse dagene var, men fytti katta tiden snegler avgårde akkurat nå...

Bruker de tre jeg og, dog mest gravid og barn appen :) når vi har vært på første ultralyd er det lettere å fastslå en dato, men før det kan du sikkert bare bestemme deg for en av appenes datoregning. Velg den seneste så slipper du bli skuffet om termin er lenger unna enn først tenkt, haha :)
 
Back
Topp