Hvilken ammepute??

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hvilken ammepute er den aller beste?
 
Cosyfix ble redningen her :)
 
Cosyfix ble redningen her også. Hadde nok ellers måttet gi opp ammingen, hvertfall utenom liggende amming i senga.. Og da kommer man seg liksom ikke ut av huset da. :hilarious:

Har du enkle pupper å amme fra og en baby som raskt får riktig tak, er sikkert en sofapute eller to mer enn godt nok, men det er ikke helt uten grunn at de på barsel først og fremst anbefaler Cosyfix hvertfall til amming de første månedene.
 
Har kun prøvd cosyfix og en slapp navnløs sak de har på helsestasjonen, og av dem passer cosyfix meg desidert best! Glad jeg fant den sist, og tenker å beholde den til jeg er ferdig med barn og amming.
 
Cosyfix!
 
Jeg fikk prøve en cosyfix på helsestasjonen, og likte den veldig godt. Men den er styggdyr..

Jeg er veldig fornøyd med Doomo-ammeputen min (og den kostet vel 1/4 av hva cosyfix'en gjør).
 
Jeg fikk prøve en cosyfix på helsestasjonen, og likte den veldig godt. Men den er styggdyr..

Jeg er veldig fornøyd med Doomo-ammeputen min (og den kostet vel 1/4 av hva cosyfix'en gjør).

finnes mange pent brukte cosyfix ammeputer på Finn til en billig penge :)
 
Jeg kjøpte Cozyfix til halv pris på Finn, og min frimerkebaby bodde så å si oppå den lenge. Veldig behagelig å kunne ha hendene fri, istedenfor å sitte statisk og støtte opp puta og sånn. Den kan festes rundt livet, så den sklir ikke unna. Har lånt den bort til ei venninne nå i mellomtiden, så puta har et langt liv.
 
Jeg har bbhugme puta som jeg sover med...er det noen som har erfaring med om den kan brukes som ammepute?
 
Jeg har bbhugme puta som jeg sover med...er det noen som har erfaring med om den kan brukes som ammepute?

Jeg bruker den nå når jeg ammer om natta. I starten var kun cosyfix god nok til amming, også om natten, men etter som baby ble større og jeg la bort cosyfixen har bbhugme blitt fin til nattamming.
 
Jeg har bbhugme puta som jeg sover med...er det noen som har erfaring med om den kan brukes som ammepute?

Den er best som gravidpute. Kan funke fint til amming om alt går lett og baby raskt får lett tak, men til de første månedene med litt mer styr er en ammepute som gjør at baby blir liggende stabilt i høyde med brystknoppen best, med bbhugme vil baby synke nedover. :)
Har prøvd 3 ulike ammeputer og løsning med sofaputer, men det eneste som fungerte her var cosyfix
 
Back
Topp