Hvilken ammepute?

Prinsessemamma26

Betatt av forumet
Heihei damer! Lille har blitt for stor til vozyfix-puta som vi har vært så fornøyd med. Noen som har forslag til hvilken jeg kan kjøpe som passer nå?
 
Jeg har brukt bbhugme hele veien. Er fornøyd med den. Brukte den også mens jeg var gravid for å avlaste bekkenet/symfysen.
 
Jeg har to. Bbhugme som jeg sov med de siste to månedene, og en vanlig gammeldags Ammeputa med kuler i, bananformet...

Har aldri ammet på bbhugme! Den er fremdeles på soverommet. Så har kun brukt den bananen :p Kjempefornøyd!
 
Det jeg liker med puten er at den er stor nok til at hun kan sove på den. Som for eksempel nå. Sovnet mens jeg ammet henne, og nå ligger hun på puten mens jeg har begge hendene fri:) Har inntrykk av at andre puter blir litt for små? Skal ikke si for sikkert da jeg kun har erfaring med denne lange pølsen.
 
Har den bb hug me puten, som jeg brukte flittig under svangerskapet. Må vel kanskje hente den fram igjen å prøve å amme med den :)
 
Fikk låne Cozyfix på NFI, og da var det ingen tvil hos meg. Så deilig å kunne spenne den fast, og den er fast og god i formen. Meget fornøyd!
 
Jeg er veldig fornøyd med bb hugme :)
 
Tviholder på cozyfixen, selv om den egentlig er for liten til han.. aner ikke hva det er mulig å gå over til..
 
Har også Cozyfix, gutten er også blitt såpass stor så vi veksler mellom fanget og cozyfix når han vil. Lurte også på å skaffe enda en pute, men tror ikke denne vil vare lenge heller.
 
Back
Topp