Hvilken ammepute kommer du til å gå for?

Jeg også har lyst på BB hugme :D mest av alt fordi jeg tror den hadde vært skikkelig god å ha i sengen nå mår jeg er gravid :p

Nesten mest derfor jeg i det hele tatt har vutdert den, hehe. Begynner å kjenne behovet for å bygge mellom knærne om natten nå ja:p

Er den fast i innmaten?

Har funnet en på ebay med sånn memoryfoam men usikker på om det er så bra, eller egnet.

Man kan igrunn styre fastheten litt selv. Det er veldig små kuler inne i den, ikke så store som de med saccosekkfyll, og stoffet er litt strechy, så jeg husker at jeg presset den litt sammen om jeg ville ha den fastere der babyen låg, slik at endene som jeg hadde bak ryggen var det nesten ikke fyll i. Vet ikke helt om det var forståelig men.. :)

Memoryfoam er kanskje litt som de tempurputene det da? Ingen erfaring med det.

Man kan igrunn styre fastheten litt selv. Det er veldig små kuler inne i den, ikke så store som de med saccosekkfyll, og stoffet er litt strechy, så jeg husker at jeg presset den litt sammen om jeg ville ha den fastere der babyen låg, slik at endene som jeg hadde bak ryggen var det nesten ikke fyll i. Vet ikke helt om det var forståelig men.. :)

Memoryfoam er kanskje litt som de tempurputene det da? Ingen erfaring med det.

Ja da blir det litt dom ammeputen fra kid, men kanskje en litt bedre oppbygning. Tempur er sånn memoryfoam ja, synes liksom det hlres lurt ut. Men usikker på om det er så bra

Nesten mest derfor jeg i det hele tatt har vutdert den, hehe. Begynner å kjenne behovet for å bygge mellom knærne om natten nå ja:p

Jeg har foreløpig en sofapyntepute mellom knærne om natten (har allerede problemer/smerter med bekkenet :( ) men den er på langt nær god nok :P har lest så mye bra om BB hugme :)

Ja da blir det litt dom ammeputen fra kid, men kanskje en litt bedre oppbygning. Tempur er sånn memoryfoam ja, synes liksom det hlres lurt ut. Men usikker på om det er så bra

Vet ikke hvordan Kid sin er, men doomoo er helt annerledes enn Myroom og babydan sin feks. Prøvde de på helsestasjonen og sykehuset, men likte de ikke. De hadde mye større kuler, og var ikke så lette å finne en behagelig stilling med.

Høres jo ikke dumt ut med slik tempurfyll! :) har sett at ergobaby har fått en med skumfyll også, og de er jo kjent for å lage ergonomisk utstyr. Hvor mye kostet den?

Jeg har foreløpig en sofapyntepute mellom knærne om natten (har allerede problemer/smerter med bekkenet :( ) men den er på langt nær god nok :p har lest så mye bra om BB hugme :)

Kjipt den koster så mye. Kanskje jeg skal vurdere å sy en selv:p

Vet ikke hvordan Kid sin er, men doomoo er helt annerledes enn Myroom og babydan sin feks. Prøvde de på helsestasjonen og sykehuset, men likte de ikke. De hadde mye større kuler, og var ikke så lette å finne en behagelig stilling med.

Høres jo ikke dumt ut med slik tempurfyll! :) har sett at ergobaby har fått en med skumfyll også, og de er jo kjent for å lage ergonomisk utstyr. Hvor mye kostet den?

Den jeg fant på ebay koster ca 250 - 300kr.
Kommer fra hong kong. Så det var en del valg på ebay, bare med et annet merke enn hva vi har her i Norge.

Om de er like bra er en annen sak igjen da:p

Jeg kjøpte en på den lokale babybutikken, husker ikke merket men en helt ordinær en til ca 300kr.

Veldig fornøyd :)

Jeg har bbhugme, og jeg synes den er verdens beste!! Nå bruker jeg den som støtte for bekkenet når jeg sover, også er den perfekt som ammepute når lille kommer[emoji5]️

Jeg kjøpte brukt. Sparte endel hundrelapper da. Vasket trekket i maskin og selve puta vasket jeg i badekaret.

Ja jeg sjekket litt på finn og ser at jeg kan få den ned i 600kr. Men siden vi nå blir 6 stk her i huset er jeg veldig sparsom på utgiftene i forhold til lillen som kommer. Føler at 600 for en ammepute er litt vel:p så på jollyroom at det finnes en som ligner. Lurer på om den er ok i forhold

Jeg har doomoo fra førstemann, syns den var ganske bra, men nå tror jeg at jeg skal kjøpe meg cozyfix. Prøvde den på sykehuset sist og syns den var super, men den var ikke så lett å få tak i da.

Sier meg enig med disse som sier at det bare er tull [emoji6]
Det er da virkelig smak og behag. Jeg hadde ikke ammepute med første. Elsket å amme på helsestasjonen, for der hadde de det. Denne gangen har jeg kjøpt det.

Jeg klarte meg med kneet mitt :p hehe hadde en merkelig ammestilling, men veldig behagelig, satt med en fot på bordkanten, og den andre foten la jeg over kneet. Så hvilte jeg armen og babyen mot låret :p
Ammeputer syns jeg var helt klaustrofobisk, så det er nok best å prøve før kjøp :)

Det er da virkelig smak og behag. Jeg hadde ikke ammepute med første. Elsket å amme på helsestasjonen, for der hadde de det. Denne gangen har jeg kjøpt det.
JEG svarte vel for min subjektive oppfatning så vidt jeg oppfattet av eget innlegg [emoji12]

JEG svarte vel for min subjektive oppfatning så vidt jeg oppfattet av eget innlegg [emoji12]
Det er jo greit nok :)
Synes bare det virket som om det bare er tull at folk *faktisk* kjøper det [emoji14]
Men uansett - er vel kanskje greit å høre at det finnes forskjellige syn på nødvendigheten av ammepute om man vurderer det selv. :)

Personlig synes jeg det var uvurderlig de første 1-2mnd da jeg har litt trøbbel med ryggen etter første svangerskap og ikke har store nok pupper til å rekke ned til en baby liggende på fanget mitt:laughing002

Men da gutta ble litt større var den ikke nødvendig lenger.

Så for min del er det praktisk å ha den første tiden.

Personlig synes jeg det var uvurderlig de første 1-2mnd da jeg har litt trøbbel med ryggen etter første svangerskap og ikke har store nok pupper til å rekke ned til en baby liggende på fanget mitt:laughing002

Men da gutta ble litt større var den ikke nødvendig lenger.

Så for min del er det praktisk å ha den første tiden.

Ja, samme her. Jeg hadde heller ikke klart meg uten. Men må være en som er fast nok. På barsel kom de dragende med en halvtom pølse og det funker bare ikke :P

Vil kjøpe en BB hugme denne gang, hørt mye bra :) Slet virkelig med ammingen sist, så ille at jeg måtte stoppe.. Derfor tenker jeg at skader ikke å være forberdt på at man kanskje trenger en :) Pluss at jeg vil sove med den :p hihi

Back
Topp