Hvilken ammepute kommer du til å gå for?

Vaffern+4

Glad i forumet
Til eldste hadde jeg en rektangulær sofapute, til minste hadde jeg ammepute fra kid.

Ammeputa fra kid var crap fordi de kulene flyttet på seg hele tiden og hele greia bare sank sammen.

Jeg har ingen erfaring da dette er første gang. Men flere sier at det bare er tull å kjøpe ammepute og at en vanlig pute er mer enn god nok. Spent på å se videre svar fra andre her.

Jeg får en fra naboen, vet ikke merket men vis den ikke funker så holder jeg meg nok til en vanlig sofapute ettersom flere sier det ikke er ett must å kjøpe:happy:

Jeg kjøpte doomoo ammepute til førstemann. Etter fødselen strevde jeg med å finne riktig ammestilling og da tok jordmoren bort hele puten og poengterte at naturen har gitt oss en helt fantastisk ammepute; den slappe, store magen man har etter fødselen :D og hun hadde rett, den fungerte supert helt frem til jeg ble komfortabel med ammingen og da kunne jeg bruke hva som helst som støtte. Brukte aldri ammeputen :)

Screenshot_20170114-113538.png Har hørt mange skryter av bbhugme,men jeg klarte meg godt uten ammepute med alle 3 barna:)

Savnet det aldri med første :) Nå har jeg kjøpt bbhugme, men grunnen til kjøpet er for å bruke som støtte under graviditeten. Svigerinnen min prøvde bbhugme da hun var gravid og sa den var gull! Den ser veldig god ut. Om den kommer til å bli brukt under amming vet jeg ikke siden jeg aldri følte behov for ammepute sist, men jeg skal jo aldri si aldri :)

Har mest lyst på bbhugme jeg og, men den er så himla dyr:p

Jeg har ingen erfaring da dette er første gang. Men flere sier at det bare er tull å kjøpe ammepute og at en vanlig pute er mer enn god nok. Spent på å se videre svar fra andre her.
Sier meg enig med disse som sier at det bare er tull [emoji6]

Høyrt at det kan vere behagelig for noken og ikkje for andre, så tenker å prøve uten og sjå om eg får eit behov for det :) (Er første gangs) Og kjem behovet kan ein alltids prøve med vanlig pute, sammenrulla teppe ++ først, synes ammepute e unødvendig dyrt :O

Har BBhugme fra tidligere :) Men må si at den ble satt mest pris på i svangerskapet forrige gang :P Men brukte den absolutt senere også altså, men ikke mer enn 1-2 måned kanskje...

Man kan jo prøve på sykehuset eller på helsesatsjon for å se om det er noe for en...

Var veldig fornøyd med en vanlig ammepute de to forrige gangene og brukte denne mye. Nå har jeg kjøpt en bbhugme etter mye skryt fra andre :-)

Likte Doomoo sist. På den kunne baby sovne etter amming og mine armer hadde fri imens :)

Jeg synes det var veldig godt med ammepute. Usikker på hvilken jeg skal ha denne gang...

Som sist Doomoo i str large. Brukte den hele tiden siden mini kun sov på puppen de første 5 månedene. Da kunne jeg ha begge armene fri, og slapp unna med litt mindre belastning på skuldre og nakke :) nakken ble mer enn nok ødelagt av all bæringen utenom.

Som sist Doomoo i str large. Brukte den hele tiden siden mini kun sov på puppen de første 5 månedene. Da kunne jeg ha begge armene fri, og slapp unna med litt mindre belastning på skuldre og nakke :) nakken ble mer enn nok ødelagt av all bæringen utenom.

Er den fast i innmaten?

Har funnet en på ebay med sånn memoryfoam men usikker på om det er så bra, eller egnet.

Back
Topp