Hvilken ammepute anbefaler du?

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Siste innspurt. Jeg tenkte å bestille det jeg mangler; ammepute og stelleveske.

Men trenger noen forslag til hvilke ammeputer som dere synes er gode og anbefaler :)

Takk for svar!
 
Jeg har cozyfix og Doomoo (synes ikke den var særlig god, elsker å
sove med den da).
 
Bbhugme!! Kvia meg skikkelig for å bruke så mye penger på en ammepute, når jeg hadde en sånn vanlig en fra før! Men dæven, den er verdt hver eneste krone, og jeg har jo ikke en gang en baby å bruke den på enda! :) den er såååå deilig å ha mellom beina om natta :D
 
Har en fra sist som jeg ikke liker:D den er hard. Men jeg fikk stort sett ikke til å sitte å amme heller.. Jeg bare måtte ligge bakover eller flatt, spent på hva jeg gjør denne gangen:) tror det er siden jeg ikke fikk henne høyt nok opp, er så lang.

Eneste jeg synes ser god ut er sånn som ser ut som du fester rundt deg som et brett ungen kan ligge på?
 
Bbhugme!! Kvia meg skikkelig for å bruke så mye penger på en ammepute, når jeg hadde en sånn vanlig en fra før! Men dæven, den er verdt hver eneste krone, og jeg har jo ikke en gang en baby å bruke den på enda! :) den er såååå deilig å ha mellom beina om natta :D
Helt enig!. Jeg bruker den foreløpig som hodepute nr 2 da den støtter så godt opp slik jeg ligger høyere med hodet og klarer å sove noen timer på natten uten halsbrann:)
 
Brukte cozyfix som de hadde på barneklinikken, likte at man kunne feste den på seg å få riktig høyde. Har selv bbhugme, er veldig grei den og, men er gigantisk! Tar hele sofaen :p men var perfekt å sove med i graviditeten
 
Back
Topp