Hvilken aktiviteter drev du med som barn?

Spilte håndball fra jeg var 8 til 16.
2år med Rytmisk sportsgymnastikk 5 og 6kl.
Drillpike i 2år på barneskolen.
Begynte på treningssenter da jeg var 16.

Kunne gjerne tenkt meg å begynt med håndball igjen, men har ikke noe damelag lenger her jeg bor nå :(

Har drevet med kor, turn, fotball, håndball og jazzballett.

Fri lek til jeg ble overtalt til å begynne på håndball som 11 år. Holdt på ca 2 år.

Mamma sendte meg på både fotball (6mnd), håndball (1 år), stuping (1 gang) før det endte på ballett :-)

Danset i 3-4 år, var en liten tur innom stepping i tillegg, før jeg ville prøve RS (rytmisk sportsgymnastiķk ). RS varte i et halvt år før jeg prøvde turn, det gikk jeg på fra midten av 7.klasse og ut 1. året på videregående.

Tok opp dansing igjen i 10.klasse (lokal dansegruppe i krika), og har fortsatt siden :-) De siste årene har jeg gått på både Hip hop, moderne, ballett, tåspiss og jazz. Gleder meg til å begynne igjen til høsten, har hatt pause nå mens jeg var gravid (fødte i januar), dansing er ikke bra for bekkenet :-P

Jeg gikk noen år på leikaring. Folkedans.

Var innom friidrett et år men det var ikke så gøy, mest jogging

Sang i kor i noen år, og ett år gikk jeg dessuten på blokkfløyte....(før vi begynte med det på skolen)

Mao, ca alt som ikke er det minste kult?

Turn da jeg var mindre, og fotball fra jeg var 12-18 år :-)

Svømming, håndball, korps og drilling, allidrett, taekwondo som jeg kommer på nå :-)

Fotball og volleyball :)

Fotball. Hatet det dog :p

Jeg drev med turn. Ble aldri sånn kjempeflink, men var med å vinne turnmesterskap to ganger. Var stort sett med i dansedelen av turningen :)

Har vært med litt på turn og ballett. Men holdt mest på med hest. Holdt på i over 10 år, men måtte slutte når jeg flyttet til Oslo :-(

Savner å være i stallen!

Håndball har jeg vært innom. Ridning en del år. Og teater. Driver ikke med noen av dela fortsatt. Men drømmer om litt teater snart igjen.

Teakwondo, forball og håndball. Håndball og teakwondo mistet jeg interessen for etterhvert så da gikk det bare i fotball.

Back
Topp