Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Spilte håndball fra jeg var 8 til 16.
2år med Rytmisk sportsgymnastikk 5 og 6kl.
Drillpike i 2år på barneskolen.
Begynte på treningssenter da jeg var 16.
Kunne gjerne tenkt meg å begynt med håndball igjen, men har ikke noe damelag lenger her jeg bor nå
Mamma sendte meg på både fotball (6mnd), håndball (1 år), stuping (1 gang) før det endte på ballett
Danset i 3-4 år, var en liten tur innom stepping i tillegg, før jeg ville prøve RS (rytmisk sportsgymnastiķk ). RS varte i et halvt år før jeg prøvde turn, det gikk jeg på fra midten av 7.klasse og ut 1. året på videregående.
Tok opp dansing igjen i 10.klasse (lokal dansegruppe i krika), og har fortsatt siden De siste årene har jeg gått på både Hip hop, moderne, ballett, tåspiss og jazz. Gleder meg til å begynne igjen til høsten, har hatt pause nå mens jeg var gravid (fødte i januar), dansing er ikke bra for bekkenet
Turn, skøyter først, så håndball og korps, til jeg til slutt satset på håndball fra jeg var tenåring Så drev med det fra jeg var 6 til jeg var 22 (da fikk jeg barn og hadde en skade i albuen)