hvilken 7seter??

verteline

Elsker forumet
sliter med bilvalg her!.. vi vil ha en 7 seter som har god plass.

vurderer s-max men den er grådig dyr.. vi bruker heller ikke bilen så veldig masse..

men utenom s-max.. anbeaflinger??

vi har nettopp kjøpt vw touran.
den er stor plass i,men når man bruker alle 7 setene,så er det ikke mye plass til bagasje.

Vi har endt opp med en mazda 5 :-) Synes det er genialt at det er skyvedører på den mtp. unger og trange parkeringsplasser. Får den neste uke :-D

Det er jo ikke så mye baggasjeplass når alle setene er slått opp, men det er jo heller ikke meningen. De ekstra setene er til småturer...

Vi har lyst på Sharan, den nye med skyvedører. Vi har Touran i dag, men synes den er alt for liten med alle seter i bruk.

s-max! hehe. vi har sett på de fleste 7setera men eneste som stod igjen var s-max og wv sharan. vel sharan har et dårlig rykte på seg!! et veldig dårlig rykte, det er blandt verstingene på reperasjonslisten! de er dyrere, styggere, å mindre der vi trenger str. andre biler som vi såg på var for små. men om str ikke så viktig som for oss, så har du cmax grande? litt mindre bil, men 7seter. å sikkert litt billigere. om du kommer til rette sleger får du og prutet bilen ned veeeeeeldig. 

kansje ikke til hjelp... sorry!!

Om jeg skulle hatt en 7 seter og hadde brukt for de i de daglige. Hadde jeg sett på biler som er store nok for det. For setene i disse "vanlige" bilene er jo livsfarlige i bruk, da du ikke har mange cm til setene om noen kjører hardt til deg i rompa. Så f.eks caravelle hadde jeg sett på da.

søteste skrev:
Om jeg skulle hatt en 7 seter og hadde brukt for de i de daglige. Hadde jeg sett på biler som er store nok for det. For setene i disse "vanlige" bilene er jo livsfarlige i bruk, da du ikke har mange cm til setene om noen kjører hardt til deg i rompa. Så f.eks caravelle hadde jeg sett på da.

det er faktisk helt sant. kunne ikke vært mer enig!

Back
Topp