Hvilken øyenfarge får babyen din?

Hvilken farge på øynene tror du babyen får?

• Brun

Votes: 4 22,2%
  • Grønn

Votes: 1 5,6%
  • Blå

Votes: 13 72,2%
  • Grå

Votes: 0 0,0%
  • Hassel

• Rav

• Antall som har svart
    18

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Hvilken farge på øynene tror du babyen din får? Evt hva har du og far? Og hva har barna du har fra før?
Legger ved hassel, grå og rav også som alternativer. Grå kommer av blå øyne, hassel og rav kommer av brune.

1754902126032.png

Jeg har grønne, mannen har mørk blå. Datteren min fikk knallblå, og sønnen min har mørkeblå, helt lik faren sine øyne. Er spent på nr 3, men regner med det går i blått der også. Foreldrene mine har forøvrig blå begge to, selv om jeg fikk grønne

3/4 besteforeldre med blå øyne her, jeg har brune øyne, så her er det vel 50/50. Datteren vår har brune. Håper egentlig på blå, og blondt / rødt hår, det hadde vært gøy med en som ligner på pappaen sin :joyful:

:Heartblue Eg har mørk grønne, mannen har blå, gutten vår har blå. Foreldrene mine har brune og blå. Så tipper neste får blå og. :Heartblue

Er spent på dette, vi har 50% sjanse for å få barn med brune øyne og 50% sjanse for å få barn med blå øyne, så umulig å si, men blir gøy å se :Heartred

Mannen har blå, jeg har grønne (/brune). Jenta vår har arvet mine. Håper nestemann også arver mine sånn at begge ungene får like. <3

Jeg har Brune, Mannen har grønne. Datteren vår har Brune og Grønne, minste mann har fortsatt helt blå. Tenker de mulig kommer til å endre farge etter hvert, blir Spennede å se hva 3 barnet vårt vil få :) Pappa’n min har brune, husker ikke helt hva mamma har eller foreldrene til mannen.
70995EE7-DDC7-4A26-9C2C-889CF2A8DD11.jpeg

Back
Topp