Hvilken "årsstørrelse" bruker barnet ditt?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Bruker han/hun størrelsen som tilsvarer alderen? F.eks 2 år - bruker 92.
 
2 år, bruker 80 [emoji851]
 
Bruker en blanding av 92 og 98; 98 er dog arvet, kan ha krympet i vask [emoji14]
 
Bruker en blanding av 92 og 98; 98 er dog arvet, kan ha krympet i vask [emoji14]
Mest sannsynlig! Men jeg har lagt merke til at Lindex var MYE mindre i størrelsen i 2013-2014 enn de er nå i 2017. Mye.
Fant arvede jeans str 98 etter storesøster, de tilsvarer str 86-92 :) Idag synes jeg de er mer 104.
 
Her bruker hun str 92-98. Så 2-3 år... Har fulgt alderen sin ganske greit, brukte str 74-80 ved 1 år. 86-92 ved 1,5 år.
 
Mest sannsynlig! Men jeg har lagt merke til at Lindex var MYE mindre i størrelsen i 2013-2014 enn de er nå i 2017. Mye.
Fant arvede jeans str 98 etter storesøster, de tilsvarer str 86-92 :) Idag synes jeg de er mer 104.
Heh, skal ikke være enkelt det her. Her hover jeg på ham det jeg finner [emoji14]
 
Heh, skal ikke være enkelt det her. Her hover jeg på ham det jeg finner [emoji14]
Her er jeg sånn kontrollfreak, i hvert fall i perioder. Går gjennom klesstørrelsene ofte, men i hverdagstøy blir det ofte sånn at jeg legger vekk/hiver/gir bort tøy som er for smått når hun skal ha det på :) Prøver på og ser, oi, nå er den for liten :p Da fjerner vi den. Men tok en skikkelig runde her for noen uker siden med ulldresser og yttertøy der jeg måtte prøve flere på én gang. (Dog ingen ekstrem suksess med en snart-2-åring her i hus :p blir lei)

Men jeg finner ofte frem tøy dagen før, noen ganger 1 uke i forveien (legger frem antrekk til man-fre) hehe. Har en kurv oppå kommoden full av sammensatte antrekk så jeg, eller mannen, kan plukke derfra. Da er alt klart, bare å forsyne seg der.
Litt kjipt om det dukker opp noe som er for smått eller for stort, men.. :p Liker at ting er klart om morran så det bare er å ta det på. Blir ofte litt stress her med en 4,5-åring og en 2-åring som løper rundt.
 
Bruker 92 kunne ha brukt 86 i mange ting, men kjøper ikke 86 mer. Noe må hun ha 98 i også hvis de er små i str.
 
Back
Topp