Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mest sannsynlig! Men jeg har lagt merke til at Lindex var MYE mindre i størrelsen i 2013-2014 enn de er nå i 2017. Mye.Bruker en blanding av 92 og 98; 98 er dog arvet, kan ha krympet i vask [emoji14]
Liten og søt2 år, bruker 80 [emoji851]
Heh, skal ikke være enkelt det her. Her hover jeg på ham det jeg finner [emoji14]Mest sannsynlig! Men jeg har lagt merke til at Lindex var MYE mindre i størrelsen i 2013-2014 enn de er nå i 2017. Mye.
Fant arvede jeans str 98 etter storesøster, de tilsvarer str 86-92 Idag synes jeg de er mer 104.
Her er jeg sånn kontrollfreak, i hvert fall i perioder. Går gjennom klesstørrelsene ofte, men i hverdagstøy blir det ofte sånn at jeg legger vekk/hiver/gir bort tøy som er for smått når hun skal ha det på Prøver på og ser, oi, nå er den for liten Da fjerner vi den. Men tok en skikkelig runde her for noen uker siden med ulldresser og yttertøy der jeg måtte prøve flere på én gang. (Dog ingen ekstrem suksess med en snart-2-åring her i hus blir lei)Heh, skal ikke være enkelt det her. Her hover jeg på ham det jeg finner [emoji14]