Hvilke vogner..

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Tenker på å kanskje skifte ut vognen. Har Emmaljunga mondial de lux og synes den begynner å bli litt upraktisk hjemme. Er superfornøyd med kjøreegenskapene, men vurderer en som er lettere å legge sammen i bilen, men like god å trille. Noen tips? Lurer også på hvilken vogn som er lurt å velge til soving i barnehagen?
 
Vi har en Babyjogger City Mini Gt utenom Emaljunga'en. Veldig fornøyd med den. Legges sammen ved å dra i et håndtak i sittedelen. Tar liten plass, er god å trille da den har bevegelig hjul framme med myk gummi (ikke sånn hardplast) samtidig som den er veldig lett. Jenta vår sover veldig godt i den når vi er på tur. Den har god skjerm som kan trekkes langt ned så den skygger godt.
Ellers er broren min veldig fornøyd med en eller annen vogn fra Maclaren.
 
Emmaljunga er jo perfekt til barnehagen, det skal vi bruke.
Enklere og mindre vogner er fks babyjogger city mini og mini gt, city elite og Bumbleride. Vi har en mini gt, men savner å ha henne mot meg, så lurer på å bytte til brio go eller brio smile. Ellers er den veldig greit :)
Viktig å tenke på hvor du skal trille når du velger i jungelen hvertfall :) Hvis du bare triller på flat mark er ikke hjul og demping så viktig, men skal du på skogstur er det jo noe annet.
 
Vi har også Babyjogger City Mini GT, den er helt super til vårt bruk! Veldig grei å kjøre på ulent terreng, kan nesten kjøre over alt den vogna der...! Mini sover også veldig godt i den :)
 
Emmaljunga er jo perfekt til barnehagen, det skal vi bruke.
Enklere og mindre vogner er fks babyjogger city mini og mini gt, city elite og Bumbleride. Vi har en mini gt, men savner å ha henne mot meg, så lurer på å bytte til brio go eller brio smile. Ellers er den veldig greit :)
Viktig å tenke på hvor du skal trille når du velger i jungelen hvertfall :) Hvis du bare triller på flat mark er ikke hjul og demping så viktig, men skal du på skogstur er det jo noe annet.
Bruker du ny vogn i barnehagen? Har fått tips og tenker selv at det kanskje ikke er så lurt å ha en vogn til 10-11000 i barnehagen..? Ellers takk for tips til vogner. Jeg liker også å kunne se henne når jeg triller:happy: Får lese litt og prøve noen vogner.
 
hvis du ikke vil bruke den vogna du har i bhg, så selger folk simo kombi ganske billig og de er romslige og gode å sove i :) har hatt 3 sånne selv :p
 
Vi har også en Babyjogger city mini gt i tillegg til emmaljunga edge duo. Har kjøpt en brukt emmaljunga scooter til barnehagen. Vognene må stables litt i skuret, så greit å ikke bruke den nye fine. Den sparer jeg til en evt baby nr 2!

Ønsker meg egentlig en bumbleride indie, men ble bj city mini gt i stedet siden den er veldig liten å ta med seg. Da trenger vi ingen trille :)
 
Bruker du ny vogn i barnehagen? Har fått tips og tenker selv at det kanskje ikke er så lurt å ha en vogn til 10-11000 i barnehagen..? Ellers takk for tips til vogner. Jeg liker også å kunne se henne når jeg triller:happy: Får lese litt og prøve noen vogner.
De lagrer vognene inne i bhg, så har tenkt det ja. Har tenkt at det blir godt å slippe å ha den stående i gangen også :)
 
De lagrer vognene inne i bhg, så har tenkt det ja. Har tenkt at det blir godt å slippe å ha den stående i gangen også :)
I den barnehagen vi skal i har de en garasje-lignende sak. Den var ikke helt tett, så tar ikke sjansen på det. Får se om vi får tak i noe innen en måned:happy:
 
I den barnehagen vi skal i har de en garasje-lignende sak. Den var ikke helt tett, så tar ikke sjansen på det. Får se om vi får tak i noe innen en måned:happy:
Ser den! Mange billige vogner på finn og facebook så lenge de bare skal brukes til soving :)
 
Ser den! Mange billige vogner på finn og facebook så lenge de bare skal brukes til soving :)
Tja. En mellomting:) Vil ikke kjøpe noe dritt heller;):) De skal jo trossalt sove der ganske mye.. Så en velfungerende og fin vogn må det være. Har forsatt ikke kjøpt noe annet.
 
Back
Topp