Hvilke vogner og hvor mange?

Vi har en simo kombi, som er sovevogn og en bugaboo donkey :)

Nå har vi bare to:) En emmaljunga buddy s og en Thule chariot cougar kombi-vogn.
Har værr igjennom en del vogner, men selger ofte når jeg kjøper ny.

Foreløpig har vi bare en vogn, Bugaboo donkey. Den er vi utrolig fornøyd med. Skal kjøpe en til å ha som sovevogn på verandaen/i barnehagen(når det blir tid for det), men har ikke helt bestemt meg for hvilken enda

Har emmaljunga mondial duo i grå farge med sportsdel, vognbag og mykbag som skal selges.

Phil & teds smart lux på tur hit.

En tvillingvogn av et merke jeg ikke husker, i svart. Hentet den hos barnehagen som skulle legges ned, var da gratis :D

Og en trille fra Carena tror jeg i rød som står hos mammaen min

Pluss en gammel men fin brio vogn i barnehagen som 2,5 åringen bruker nå og 1åringen skal overta ved barnehagestart.

Har litt flere enn vi trenger:-P
- Emmaljunga City Cross (bag og sportsdel), samt et ekstra understell (city 360 tror jeg) for da kan storesøster og lillesøster bruke hver sin del;-)
- Britax B-Motion Pluss 4 til lillesøster som snart må over i sportsdel og som framtidig bilvogn
- Brio Smile, kjøpt brukt, men skal selges videre fordi jeg fant Britax vogna rett etterpå;-)
- Quinny ett eller annet som vi arva, den skal gis bort;-)

Jeg har
1 stkTFK tvillingvogn/søskenvogn
1 stk Dorjan duo vogn
1 stk Quinny freestyle xl sportsvogn
2 stk 4Me triller (en hjemme og en står fast i feriehuset i Spania)
1 stk løpevogn
1 stk sykkelvogn

Har 1, babyjogger city elite :) Solgte nettopp Emmaljunga city crossen da den aldri ble brukt.
Også har besteforeldrene ei gammel emmaljunga som blir brukt når vi er der.

Har Emmaljunga Mondial deluxe, og nettopp kjøpt Stokke scoot til å ha med på turer :) Og har fått tak i ei eldre Simo vogn til å ha som sovevogn i barnehagen til høsten :)

Emmaljunga edge duo bruker vi hjemme eller når vi er borte over litt lengre tid. Babyjogger city mini GT ligger i bilen og er kjekk om vi bare skal en snartur på butikken...
Er nå på jakt etter ei vogn for å ha i bhg :)

Vi har to vogner, en Bugaboo Buffalo som vi bruker hver eneste dag (kan ikke få fullrost denne vogna nok!), og en paraplytrille fra Chicco Liteway, den brukes kun til ferie-/reisebruk. Har aldri hatt andre vogner siden vi er så utrolig godt fornøyd med Bugabooen.

To vogner

Emmaljunga city cross og BabyJogger city mini GT

Vi startet med en vogn: Emmaljunga "et eller annet" duo med både bag og sports-del. Men da junior startet i barnehagen kjøpte vi en billig på Finn for å ha i barnehagen.

Vi har ak nå 5 stk.
Simo kombi
2 stk Versa City GT
MacLaren Quest
Stokke Trailz

Har hatt 43 stk til sammen.

Tfk joggster twist med multi x bag, da kan jeg ha lille mot meg til han er 18 mnd ca :)

Simo kombi

Emmaljunga scooter

Vi har tre, eller fire ned sykkelvogna.
En Stokke crusi, den brukte vi med bag på, men likte ikke så godt sportsdelen.
Da kjøpte vi en babyjogger City elite, som vi elsker.
Kjøpte en Mountain buggy urban jungle på ferie, den skal vi ha som sovevogn.
Sykkelvogna er en nordic cab, den vil bli brukt fram og tilbake til barnehagen.

Back
Topp