Hvilke vogner og hvor mange?

Aldri for mange :p hehe...

Her består vognparken av:

Emmaljunga edge med sportsunderstell i fargem jungle pink

Emmaljunga mondial med classic chrome i black croc leatherette

Moweo curro 3

Og sist men ikke minst en Troller trille ;)

Har to. Joggster twist og en ferie trille....titanium baby tror jeg den heter :D

1 - Phil and Teds smart lux

Fortsatt ubrukt i esken ;)

Har en Stokke trailz, nettopp kjøpt en brukt emmaljunga til å ha i bhg, og nettopp kjøpt en babyjogger vue lite til å ha med på ferie.

Har en Stokke trailz, nettopp kjøpt en brukt emmaljunga til å ha i bhg, og nettopp kjøpt en babyjogger vue lite til å ha med på ferie.

Hvorfor velger du en ekstra til å ha med på ferie? Holder det ikke med trailz'en? Jeg vurderer den nemlig, men synes den er så dyr at da håper jeg å klare meg med bare en vogn, evt. en sovevogn til bhg etter hvert.

Jeg har altså ingen enda - og sluker alle barnevogntråder for å finne ut hva jeg skal velge :-)

Hvorfor velger du en ekstra til å ha med på ferie? Holder det ikke med trailz'en? Jeg vurderer den nemlig, men synes den er så dyr at da håper jeg å klare meg med bare en vogn, evt. en sovevogn til bhg etter hvert.

Jeg har altså ingen enda - og sluker alle barnevogntråder for å finne ut hva jeg skal velge :)

Jo, den holder jo i massevis. Vi har vært veldig frem og tilbake om vi skulle kjøpe en ekstra en til ferie. Vi skal bare en liten uke på byferie i Norge, hadde vi skulle vært borte lengre hadde vi tatt med Trailzen. Er jo den som er best! Men vi ser for oss at på sikt så hadde det vært greit med trille. En trille er jo lettere å dra med på fly osv. I tillegg så må mini ha nytt bilsete snart og da går det ikke an å bare klipse bilstolen på vogna når vi er på butikken, kjøpesenter osv. Og det å begynne å styre med vogn og sportsdel hver bidige gang vi skal inn og ut av bil er ikke like fristende (mannen har glemt av sportsdelen hjemme flere ganger også ;)), så det å hatt en trille liggende i bila som vi bare kan slå opp/ned på null komma niks virker kjekt.

Så absolutt ikke en must, og går vel egentlig bare på latskap fra vår side og hva som er beleilig :rolleyes:

Har Babyjogger City Elite bag og sittedel.

Kjøpte brukt Simo trille som sovevogn i barnehagen.

Ville ha en billigere og lettere vogn å ha med på ferie (vil ikke at City Eliten skal ødelegges på fly f.eks), så da har jeg kjøpt en brukt Babyjogger City Mini

Er solgt på de store gode kalesjene Babyjogger har, den superpraktiske sammenslåingen og at de er lune og gode for babyen.

Har emmaljunga super viking, veldig fornøyd med den har også kjøpt Babyzen Yoyo til ferier og ellers når vi har behov for en liten trille. Den har god hvilestilling, så syns den er en grei erstatning for hovedvogn i kortere perioder.

TFK Joggster Twist, brukte den som bagvogn og nå ligger den i bilen, straks blir den bhg-vogn. Elsker den vogna, men vil ha jenta mot meg.
Solgte nettopp en Teutonia Mistral som ble kjøpt i vinter, går ikke overens med firehjulsvogner. Kjøpte en brukt Teutonia Spirit S3 i stedet for å ha som hjemmevogn, super vogn men hjulene er ikke noe særlig.
Og så har vi en Carena Easy som vi nesten aldri bruker. Den blir nok "bilvogn" når TFK-en havner i bhg. Grei å ha på kjøpesenter o.l.

Er stadig på jakt etter den helt perfekte vogna, og håper egentlig TFK kommer med en som har vendbar sportsdel til vi får nestemann. Det ville vært drømmevogna.

Vi har 3 vogner, men må sikkert invitere i flere :p
Har 1 emmaljunga til babyen, 1 simo -som er mere som ei "skitvogn", ei som vi ikke er så redd for og 1 søskenvogn :) kjekt med søskenvogn ettersom midterste bare er 14 mnd enda;)

foreløpig kun en joggevogn, og en barnehagevogn til minsten. men blir nok snart en emmaljunga til lille i magen:)

Foreløpig kun en, Brio Happy, men den skal bli sovevogn i bhg til frøkna. Skal kjøpe en søskenvogn iløpet av August mest sannsynlig, må bare finne ut hvilken :)

Vi har Stokke Crusi og Chariot CX2 :)

Har nettopp solgt to vogner, men har ennå tre igjen :)

Emmaljunga Edge duo
Bugaboo buffalo
Baby jogger city elite

Back
Topp