Vi har en emmaljunga mondial duo i svart imitert skinn! Den er rett og slett lekker, og jeg er super fornøyd med den....
Fordeler jeg kan komme på:
- Stor og fin bagdel, hun brukte den frem til hun satt seg opp.
- ekstra stormtrekk til å trekke under bagdelen når de sover ute på vinteren
- integrert myggnetting
- lufteinnstilling i bagdelen under ryggen
-ekstremt stødig. (vært viktig for oss, da vi har en hund på nette 75 kg)
- kan gå fint i skogen
- integrete seler i sportsdelen
- lett å tørke av møkk på skinnet
- En funksjon jeg brukt hele tiden da snuppa var baby, var baggen med vuggefunksjon under!! Hun sov ofte i den, og da jeg la hun ved siden av meg, vugget jeg henne i søvn.
Ulemper jeg kan komme på:
- ikke spesielt lett å slå sammen siden den er tung. vi har hiace og kjører den rett inn! Genialt!
- jeg tenkte det var klamt og ugunstig med skinn inni sportsdelen, men det er det altså ikke. Ikke klamt og rasende praktisk da jeg ikke lenger har en ren baby lenger
- jeg ville nok ikke valgt denne hvis jeg var en senterberte, men jeg er heller ute i skogen med hest og hund.
Konklusjon: Kunne ikke tenkt meg en annen vogn, og jeg har heller aldri hatt lyst til å bytte den ut, for den er så fin!
Fordeler jeg kan komme på:
- Stor og fin bagdel, hun brukte den frem til hun satt seg opp.
- ekstra stormtrekk til å trekke under bagdelen når de sover ute på vinteren
- integrert myggnetting
- lufteinnstilling i bagdelen under ryggen
-ekstremt stødig. (vært viktig for oss, da vi har en hund på nette 75 kg)
- kan gå fint i skogen
- integrete seler i sportsdelen
- lett å tørke av møkk på skinnet
- En funksjon jeg brukt hele tiden da snuppa var baby, var baggen med vuggefunksjon under!! Hun sov ofte i den, og da jeg la hun ved siden av meg, vugget jeg henne i søvn.
Ulemper jeg kan komme på:
- ikke spesielt lett å slå sammen siden den er tung. vi har hiace og kjører den rett inn! Genialt!
- jeg tenkte det var klamt og ugunstig med skinn inni sportsdelen, men det er det altså ikke. Ikke klamt og rasende praktisk da jeg ikke lenger har en ren baby lenger
- jeg ville nok ikke valgt denne hvis jeg var en senterberte, men jeg er heller ute i skogen med hest og hund.
Konklusjon: Kunne ikke tenkt meg en annen vogn, og jeg har heller aldri hatt lyst til å bytte den ut, for den er så fin!