Hvilke vogner har vi/skal dere ha???

Froni

Betatt av forumet
Fortiden har vi Mountain buggy men når nr 2 kommer må vi ha en litt kortere vogn sammenlagt og ender nok opp med

TFK Joggster III med en multi x bagg. (dette er baggen som kan gjøres om til en sports del) Jeg velger multi x baggen fordi jeg syntes at Joggsteren blir noe vid for en liten en på 6 mnd. 
Også har vi Buga Bee som trillevogn....

Vi har simo kombi fra før og blir å bruke denne vogna nå også Kanskje jeg kjøper ei brukt søskenvogn.. får se..

Vi har Simo Duo fra før og den lille overtar den :)

Så har vi en MacLaren quest som reise-/ kjøpesentertrille :)

Vi har jo kombivogn og trille, men vi må nesten ha en søskenvogn også. Jeg har litt lyst på bugaboo donkey. Den er litt dyr, så vi får se

Jeg har veldig lyst på Emmaljunga Edge Duo.
Noen som har erfaring med den?
Har googlet en del og funnet ut at mange synes den e tung, men ellers en god vogn.

???Gravid??? skrev:
Har googlet en del og funnet ut at mange synes den e tung, men ellers en god vogn.

Vi er fornøyd :) Nå har jo ikke jeg prøvd andre vogner da. Den er kanskje bittelitt tung, men ikke så tung at jeg føler at det er noe problem i det hele tatt.

Vi lurer også veldig på Emmaljunga. Er jo litt dyr, men har ikke funnet noen negative omtaler, bortsett fra vekta.

Med to barn fra før, og vogndilla ut av en annen verden (Har eid et titalls antall vogner!), så har jeg testet de aller fleste, og gjort meg opp mange forskjellige meninger og erfaringer 

Og det ser ut til at det blir Emmaljunga City Cross denne gangen! Gleeeeder meg til å dyrke vogndilla'en min igjen, hihi..

Vi har en Emmaljunga kombivogn og en trille, men tenker å skaffe oss en søskenvogn også....må bare finne ut hva vi vil ha først :-)

Vi har en TFK Joggster Twist fra før av, så vi kommer til å bruke den en gang til. Er superfornøyd med vogna.

Har lagt min elsk på Emmaljunga Edge Duo, så her blir det den! Har vinterbaby fra før og vet hvor mye en god kompakt vogn har å si, for tryggheten til både mor og barn når en skal på tur i vind og regn! Bryr meg ikke så veldig mye om vekta, er det ikke bæring og løftng som er mannfolkas jobb?? 

Ja, har funnet ut at de fleste er veldig fornøyd med vogna.

Jeg er 99% sikker på at jeg kommer til å velge den. Har mest lyst å kjøpe den nå med en gang. :P Men bør vel vente en stund til.

FrustrertFrøken skrev:

???Gravid??? skrev:

Vi er fornøyd :) Nå har jo ikke jeg prøvd andre vogner da. Den er kanskje bittelitt tung, men ikke så tung at jeg føler at det er noe problem i det hele tatt.

Ja, har funnet ut at de fleste er veldig fornøyd med vogna.

Jeg er 99% sikker på at jeg kommer til å velge den. Har mest lyst å kjøpe den nå med en gang. :P Men bør vel vente en stund til.

Ventejente85 skrev:
Bryr meg ikke så veldig mye om vekta, er det ikke bæring og løftng som er mannfolkas jobb?? 

Ja, ikke sant

Har simo kombi og bj city mini som shoppingtrille. Må ha søskenvogn i tillegg i og med at det blir bare 15mnd mellom barna :) Tenker å kjøpe tfk twinner twist duo!

Knerten* skrev:
Har simo kombi og bj city mini som shoppingtrille. Må ha søskenvogn i tillegg i og med at det blir bare 15mnd mellom barna :) Tenker å kjøpe tfk twinner twist duo!

Vi ser også på søskenvogner nå...hadde veldig lyst på den til Phil & Ted, men nå så jeg en helt ny en fra Mountain Buggy, og den var kun 68,5 cm bred eller noe, akkurat like bred som singelvogna deres, tror jeg det var....så nå har jeg så lyst på den. Men den koster ti tusen.....

Vi har Teutonia spirit, og er veldig fornøyd med den. Men vi kommer nok også til å måtte kjøpe tvillingvogn.

Vi har en babyjogger city elite, det er for oss en drøm av en vogn! Men det ser ut til at den kommende storebroren vil fortsette med dagsovingen en stund til, så vi må vel ha noe nytt.. Sikler på en sort bugaboo, men er ikke helt sikker enda.. Har heldigvis ganske god tid forløpig:-) men det er morsomt både å kikke og drømme litt:-)

Vi har en emmaljunga City Cross og en emmaljunga scooter 2.0 :)
er veldig fornøyd med begge to!
bærer veldig mye i sjal,meitai, slynge ol så veit ikke om vi skal kjøpe søskenvogn også..
da kan jeg heller bære en og trille en :D

Back
Topp