Hvilke vogn?

Noen som vil komme med litt vogn-råd? Synes det er vanskelig å bestemme seg når man ikke har hatt vogn før
Kravene er at vogna er høy, sittedelen må kunne vendes mot meg/pappaen, god på terreng og snø/slaps da vi bor i snøparadis med lite brøyting…Snakker snø til minst april. Blir lite kjøpesenter-kjøring. Pappaen vil helst ha 4 hjul. Sett på Stokke trailz men da må vi kjøpe brukt til 6-7 tusen. Eller emmaljunga nxt90 select som er på salg ny nå til 10.000. Tips?
Anbefaler hvertfall hjul med luft i så du kan kjøre mer oppå snøen og ikke må brøyte deg gjennom. Hadde simo før, den største som fantes, men tung å ta inn og ut av bil samt at det krever en del plass i bilen. Min samboer ville nå ha med fire hjul til han fikk kjøre en med 3 og skjønte hvor lett det var. Hadde til første jenta senere en bumbleride indie og strålende fornøyd. Særlig digg med svær kalesje når man bor steder med dårlig vær.
 
Her blir det emmaljunga :) Hatt både kombi vogner og sportsvogner fra Emmaljunga på mine to barn fra før og vært super fornøyd! :) Dette var vel og merke for 10 og 14 år siden :p Og mye har skjedd på vogn fronten har jeg sett når jeg så på den igjen nå :) Men har aldri hatt noe tull med vognene og vært gode vogner. Så sverger tilbake til mine egne gode erfaringer og håper det er like bra idag :) Har også hørt fra andre idag at de er fornøyde, så da kjører vi på med emmaljunga igjen :) :p
 
For et jungel av barnevogner og tilbehør. Begynte å undersøke litt i går kveld og kjente jeg ble stresset :smiley-ashamed004
 
For et jungel av barnevogner og tilbehør. Begynte å undersøke litt i går kveld og kjente jeg ble stresset :smiley-ashamed004
Da er vi to.. ønsker å få landet vogna,men merker jeg vegrer meg til å ta et valg. Vil kjøpe brukt,men aner ikke hvilken jeg skal gå for, og ny er så dyrt at det er jeg for gnien tilo_O
 
Hva syns dere om Stokke Trailz?
Fint design men andre fordeler/ulemper som dere vet om? :)
 
Hva syns dere om Stokke Trailz?
Fint design men andre fordeler/ulemper som dere vet om? :)
En venninne av meg har den, og den er grusomt tung å svinge med. Hun synes den er såpass gale at hun nå skal bytte vogn (småen er 7 mnd). Mulig det er noe i veien med hennes da, det vet jeg ikke..
 
En venninne av meg har den, og den er grusomt tung å svinge med. Hun synes den er såpass gale at hun nå skal bytte vogn (småen er 7 mnd). Mulig det er noe i veien med hennes da, det vet jeg ikke..
Takk for at du deler :)
Fikk vite at den er vanskelig å bruke på snøen. Hmm....da blir det ikke denne vognen :)
 
Back
Topp