Hvilke vogn?

Jeg skal ha Emmaljunga Mondial eller Edge. Ikke City siden den er så mye mindre i bagen, med tanke på at januarbabyen trenger pose og div i vogna. Svigersøsteren min har en slik til sin lille marsjente, å når hun legger vinterpoen i bagen får hun nesten ikke plass til bebien ... Har egentlig falt for Mondial Creme Letherette, Synes sorte vogner blir så dystre til en liten bebi .. Men vi får se, har god tid å ombestemme meg mange ganger enda

Lillle skrev:
Jeg skal ha Emmaljunga Mondial eller Edge. Ikke City siden den er så mye mindre i bagen, med tanke på at januarbabyen trenger pose og div i vogna. Svigersøsteren min har en slik til sin lille marsjente, å når hun legger vinterpoen i bagen får hun nesten ikke plass til bebien ... Har egentlig falt for Mondial Creme Letherette, Synes sorte vogner blir så dystre til en liten bebi .. Men vi får se, har god tid å ombestemme meg mange ganger enda

Vi hadde city cross til november-jente sist, og hadde ikke noe problem med å få plass til pose hele vinteren gjennom. Men hadde en sånn arvet lammeskinnspose da. Mulig det blir litt trangt med en stor voksi :)

Ja, går kanskje med skinnpose, vi har voksi, og det ble for fullt :o) Nå har jeg akkurat kjøpt vogn på impuls, Emmaljunga mondial duo Crem letherette :o) Gleder meg til den kommer :o)

Vi har en city cross med city bag fra forrige, men vurderer å kanskje kjøpe en ekstra underdel siden storesøster bruker sportsdelen i barnehagen. Nå er det jo enda en stund til nr 2 blir født, så mulig hun har sluttet å sove i barnehagen da...

Back
Topp