Hvilke vogn har dere??

Simo og Breeze- love it[:D]

Bugaboo Cameleon og Bugaboo Bee. I buggis!

Jeg har Emmaljunga Mondial - Jeg liker ikke den vogna...

ORIGINAL: Charlotte1989

why not?har kalesj knotten d?n fallt av aa[:@]

ORIGINAL: Hjertejenta

Ja lurer litt på det jeg....hehe

Jeg har TFK joggster twist... Elsker den vogna[:D]

SIgn[:)]

Emmaljunga edge duo combi...Og sitter i sportsdelen nå.

ORIGINAL: citadel

Jeg har nettopp kjøpt meg TFK joggster twist og jeg ELSKER den jeg og[:D]

Sign!! :)

Emmaljunga smart duo[:D] Syns den er lett jeg[:D]

Har en eller anna emmaljunga kombivogn... er det edge tro, kke sikker. bruker sportsdelen nå. den er stor og tung, men er fornøyd ellers... har bare hatt den, så vet ikke bedre...[:)]

ORIGINAL: MalinDalin

why not?har kalesj knotten d?n fallt av aa[:@]

Ja [8D][8D] Det har den 2 ganger, er noe som  lager inni bagg delen ( Bruker jo ikke den lenger men ) Må fylle luft i hjula hele tiden, og så har det blitt hull i det trekket rundt på bagg delen fordi det er noen kanter som er litt spisse når jeg løpter av baggen på vogna [8D] Vanskelig forklart.  Så er egentlig ikke en emmaljunga noe jeg ønsket meg men Alex likte den best..

aaaa!kanskje du kan hjelpe meg da??selger rudo reservedeler t?lemmaljunga??leter etter denne: pluss den stanga (flate sorte) som skal ned ? selve laasemakan?smen

Har simo kombi... synes den er litt stor, så etter denne gangen så selger jeg den, og kjøper heller en ny vogn til nestemann når den tid måtte komme[;)]

aaaa!kanskje du kan hjelpe meg da??selger rudo reservedeler t?lemmaljunga??leter etter denne: pluss den stanga (flate sorte) som skal ned ? selve laasemakan?smen

Ja, de selger det [:D] De fikset den på Rudo Grønnland[:D]

aaaa da skal e? venn?nde faa lov aa kjöpe for meg aa sende nedover!tusen takk!!!

du har ?kke ca pr?s oxo?

du har ?kke ca pr?s oxo?

Jeg betalte 50 kr. Jeg hadde ikke kjøpt vognen min på rudo, vis du har gjort det så er det vell noe som går på garanti?

Peg Perego 2008 model. Italiensk. DUO.

du har ?kke ca pr?s oxo?

Jeg betalte 50 kr. Jeg hadde ikke kjøpt vognen min på rudo, vis du har gjort det så er det vell noe som går på garanti?

er det sikkert, men garantien igger jo her  tyrk?a med meg og vogna. l?tt langt aa kjöre for aa slippe aa betale en 50 lapp ;)  om det da ?kke gaar aa fakse den over da??

Back
Topp